הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיאמי: בשורה לנוסעים - קו רכבת מהיר ייפתח בין פורט לודרדייל למרכז העיר
במסיבת עיתונאים נמסר כי הקו ייפתח בחודש הבא. גורמים שונים ציינו את הצורך בשמירה על בטיחות, לאור ריבוי אירועי המוות על המסילה - 6 בני אדם נהרגו מתחילת השנה שעברה

שירות רכבות הנוסעים של ברייטליין החל לבחון תכניות לפתוח שירות חדש בין פורט לודרדייל למרכז מיאמי כבר בשבועות הקרובים. כך הודיע נשיא החברה ומנהל התפעול. הרכבות המהירות של החברה נוסעות מ-West Palm Beach ועד פורט לודרדייל, לאורך מסילת הרכבת של החוף המזרחי של פלורידה מאז ינואר. החברה מתכננת להתרחב עד אורלנדו בשנים הקרובות. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הקו יתחיל לפעול בתחילת מאי. רכבת של ברייטליין


ראש עיריית מיאמי-דייד, קרלוס גימנס, שהשתתף במסיבת העיתונאים של צוות הרכבת ושל ראש עיריית מיאמי פרנסיס סוארז ביום רביעי, אמר לכתבים כי הוא מקווה שנסיעות קבועות ממרכז מיאמי ועד התחנה המרכזית יחלו כבר בתחילת החודש הבא.

סוארז אמר כי הקו החדש יהיה נקודת חוזק מבחינת חברות ענק שמעוניינות לפתוח חנויות בעיר. "זה עוזר לנו לעבור מעיר שינה לעיר גלובאלית", אמר ראש העיר והוסיף "אני יודע שחברות גדולות רבות ברחבי ארצות הברית ובעולם מחכות בציפיה להפעלת הקו הזה".

הדוברים ציינו גם את החשיבות שבשמירה על הבטיחות לאורך תוואי הנסיעה, זאת לאור שישה אירועי המוות שהתרחשו על המסילה מתחילת שנת 2017. התקרית האחרונה, שלדברי החברה הייתה מעשה התאבדות, התרחשה ביום ראשון בחוף דילריי, כאשר אדם נפגע מרכבת חולפת.

נשיא החברה הדגיש את הצורך בשמירה על חוקי התנועה בעת חציית פסי הרכבת, בייחוד כאשר התמרורים מאותתים על הגעתה של רכבת לצומת. סרטוני וידאו שונים ברשת תיעדו נהגים שהחליטו לחסוך דקה או שתיים תוך שהם מסכנים את חייהם וחוצים את מפגש הרכבת בצורה לא בטוחה ולא חוקית. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE