הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיאמי: חובה לנסות את הסנדוויץ' האייקוני שמגישים במסעדה הקובנית, Versailles
המסעדה מציעה מנות במחירים שווים לכל כיס, וזו כנראה גם אחת הסיבות לכך שהיא תמיד מלאה. בין המנות המומלצות, גם אמפנדס עם בשר בקר או עוף במחיר של 6.5 דולר

בעלי המסעדה הקובנית, Versailles (ורסאי), מכנים את המקום, המסעדה הקובנית המפורסמת ביותר בעולם. לא בטוח שזה נכון, אבל המסעדה, השוכנת בלב מיאמי, אכן מפורסמת ומלאה דרך קבע בתיירים. כל מי שמגיע לביקור בעיר רוצה לאכול במסעדה ששמה הולך לפניה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אפשר להזמין כוס קפה ומאפה באשנב שליד הכניסה, שכמעט תמיד פנוי מתור

 


התפריט מציע מנות אותנטיות וקלאסיות מהמטבח הקובני ועיצוב הפנים כולל מראות מקיר לקיר. כך שאי אפשר לפספס כל ביס שמכניסים לפה. המסעדה משמשת גם כמקום מפגש בלתי רשמי של הקהילה הקובנית הגדולה של מיאמי.

הסנדוויץ' האייקוני שמגישים במקום הוא גם המנה הפופולרית ביותר בתפריט. זהו סנדוויץ' אורגינלי, שעונה על כל הקריטריונים המתבקשים והלא כשרים. אם לא מעוניינים לאכול בתוך המסעדה העמוסה, אפשר להזמין כוס קפה ומאפה באשנב שליד הכניסה, שכמעט תמיד פנוי מתור.

המסעדה מציגה מנות במחירים שווים לכל כיס, וזו כנראה גם אחת הסיבות לכך שהיא תמיד מלאה. בין המנות המומלצות, גם אמפנדס עם בשר בקר או עוף (6.50 דולר), קלמרי מטוגן (7.95 דולר), סלט קיסר וסנדוויץק הסטייק הקובני.

בתפריט יש מבחר מעניין של סנדוויצ'ים ומנות סלט. מנות רבות מכילות חזיר, הלא הוא הבשר החביב במיוחד על הקובנים. בשר חזיר מככב ברוב הסנדוויצ'ים וביום רביעי מוגשת מנת ספיישל של רגלי חזיר.

ביום רביעי מוגשת מנת ספיישל של רגלי חזיר

המסעדה פתוחה בין השעה 8 בבוקר ועד לשעה 1 לפנות בוקר ובימים שישי ושבת עד השעה 2 וחציי לפנות בוקר.

כתובת
3555 SW 8th Street, Miami

טלפון33135 - 305-444-0240


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE