הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחוז מילקירק בפנסילבניה מחלק מאות אלות בייסבול לצוותי החינוך שישמשו ככלי הגנה עצמית במקרה של תקיפה
המחוז רכש 600 אלות בסכום של 1800 דולר, והרכיב תכנית בטחון לבתי הספר עקב הירי בפלורידה שאירע בפברואר האחרון

מחוז חינוך בפנסילבניה אימץ טכנולוגיית לואו-טק להגנה על מורים ותלמידים מפני התקפות. עיירת מילקריק בצפון פנסילבניה חילק ביום שני האחרון אלות בייסבול באורך 16 אינץ' לצוותי החינוך בבתי הספר, זאת על מנת שישמשו אמצעי הגנה במקרי חירום. בחודש מרץ,  פירסם מחוז החינוך של בלו מאונטיין את התכנית שלו לאבטחת בתי הספר, במסגרתה יוצב בכל כיתה דלי בנפח 5 דלון, שיכיל אבנים שבעזרתם ירגמו את התוקף במקרי חירום.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



במקרה של מילקירק, האלות חולקו כאקט סמלי, אולם ניתן להשתמש בהם על מנת להכות תוקף במקרה חירום, כך על פי המפקח וויליאם הולט. "זה צריך להיות המוצא האחרון" אומר הולט, "אולם זאת אופציה שצריכה להיות קיימת". המורים קיבלו את האלות לאחר שעברו אימונים באיך להתנהג באירוע ירי בבית הספר. המחוז הורה לרכוש 600 אלות בסכום של 1800 דולר והן יוצבו באזורים שונים בבית הספר. "זה נועד לתת לאנשים להרגיש נוח עם הרעיון שהם יכולים להגיב במקרה של אירוע חירום ולא רק לברוח ולהיות תחת עוצר" מסר ג'ון קצ'יון, נשיא ארגון המורים במילקירק. 

המהלך מגיע לאחר הירי הקטלני שאירע בבית הספר סטונמן דגלאס בפארקלנד, פלורידה. תכנית ההגנה על בתי הספר תכלול גם מחסומים מבטון ושכירת חברות מקצועיות שיעריכו את בטיחות בתי הספר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE