הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברת Bed Bath & Beyond מפרסמת תחזית על ביצועים עסקיים חלשים הצפויים בשנת 2018
הרשת ניצחה את תחזיות האנליסטים בכל הקשור למינימום ומקסימום הרווחים שצפו, ודיווחה על הכנסות של 3.72 מיליארד דולר. למרות זאת המניות שלה יורדות. היא לא מצליחה להתמודד עם הקושי של מעבר לעסק שמתנהל בחלקו הגדול באינטרנט, וצריך להיות מגובה ברשת חנויות בגדלים המתאימים ובניהול מיטבי

מחיר מניותיה של חברת Bed Bath & Beyond נפלו אתמול בלמעלה מ 18 אחוזים. קודם לכן, במהלך המסחר של תחילת יום חמישי, פרסמה רשת הענק תחזיות לגבי ביצועים חלשים יותר בשנת 2018. בהצהרה על מאזני ההכנסות הצפויים בעבור הרבע הרביעי של 2017, הרשת מסרה כי הרווחים בעבור מנייה בשנה הפיסקלית 2018 יהיו בטווח הבינוני או הנמוך של 2$ וזאת בהשוואה למה שצפה לה – רווחים בהיקף של 2.76$ למניה לפי סקר שערכה חברת Thomson Reuters.

החדשות הטובות בהקשר זה הוא שהרשת ניצחה את תחזיות האנליסטים בכל הקשור למינימום ומקסימום הרווחים שהם צפו. הרשת דיווחה על הכנסות של 3.72 מליארד דולר, בהשוואה לציפיות שהיו סביב הסכום של 3.68 מליארד דולר, בעוד שהרווחים פר מניה היו 1.48$ שעלו על התחזיות לפיהן ביצועי המניה ינוע סביב 1.39$.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צילום: השוטה מוטלי

הרשת לעיצוב הבית, כמו רבים ממתחריה, התקשתה להגן על שולי הרווחים שלה בהתחשב בעלות ההשקעות המשמעותית בכל הקשור ליכולות המסחר על גבי האינטרנט שהיא מפתחת. בינתיים, ככל שהעסק על גבי האינטרנט גדל, הוא צריך להיות מגובה ברשת חנויות בגדלים המתאימים ובניהול מיטבי כדי לשמור על הרווחים, והרשת כאמור מגלה קשיים משמעותיים גם בתחום הזה.

"עודף גדול מידי של  חנויות Bed Bath & Beyond– במיוחד הישנות יותר – הוא לא פחות מכאב ראש אחד גדול. החנויות הישנות הן תערובת לא מוצלחת של מוצר התחום בצפיפות שלא מספקת כל תחושת השראה. המצב הזה הופך חלק מהחנויות לקשות ולא נעימות לקנייה", אמר נייל סאונדרס, המנהל של חברת  Global Data Retail באמצעות אי-מייל ששלח. "בזמני השיא, התורים יכלו להיות ארוכים, והיה קשה מאוד לעיתים למצוא את עובדי החנות ולבקש מהם סיוע", כך הוא הוסיף.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE