הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יוצר כוכבי העל האהובים דוגמת ספיידרמן, איירון-מן וארבעת המופלאים, סטן לי, נפל קרבן לניצול
בחודש פברואר "נעלמו" 1.4 מיליון דולר מחשבונו וחודש קודם לכן, כשלא ברור מי מהסובבים אותו אחראי להעלמות הכספים מהחשבון

ניצול קשישים היא תופעה מכוערת ונפוצה, למרבה הצער. רבים מנצלים קשישים בעיקר למטרות רווח וגם המפורסמים לא מחוסנים בפני התופעה. אחד הקשישים המפורסמים בארצות הברית, שנפל קורבן לניצול הוא סטן לי (95). לי הוא יוצר כוכבי העל האהובים דוגמת ספיידרמן, באטמן וארבעת המופלאים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סטן לי ובתו, ג'יי.סי

למרות גילו המופלג, לי עדיין שותף מלא ליצירת סרטי מארוול ואף משתתף בהופעת קמיאו בכל סרט שיוצא לאקרנים. השבוע נחשף, כי מאז שהתאלמן מאשתו, ג'ואן, ביוני האחרון, לי מנוצל על ידי הסובבים אותו.

הראשונה שבנצלנים היא בתו, ג'יי.סי (67), המבזבזת את הכספים של אביה במהירות עצומה. היא מחייבת את כרטיסי האשראי שלה מדי חודש בסכומים של בין 20,000 ל-40,000 דולר. כשהיא זקוקה לכסף, היא פונה לאביה ואם הוא מתנגד או מעז למתוח ביקורת, היא לא חוסכת ממנו את שבטי לשונה עד שהוא נכנע. הבת לוקחת בחשבון שהונו של אביה מוערך בכחמישים עד שבעים מיליון דולר, וכי מדי שנה הוא מקבל שכר של כמיליון דולר מחברת מארוול. למרות זאת, לי עדיין לא אוהב לצפות בפזרנותה של בתו.

בחודש פברואר האחרון, חתם לי על הצהרה שהכין עבורו עורך דינו, טום לסס. בהצהרה, מאשים לי את בתו בבזבזנות ומוסיף, כי אנשים חמדנים רוצים את כספה. שלושת האנשים האלה, לדבריו, הם איש יחסי הציבור, קיה מורגן, עורך דינה קירק שנק ואיש נוסף, ג'ררדו אוליברז. מטרתם של השלושה היא למצוץ כמה שיותר מכספיו.

אחת השיטות בהן משתמשים אנשים המעוניינים לנצל קשישים היא להרחיקם מאנשים המקורבים אליהם והתומכים בהם. זאת, על מנת להשתלט על דעתם וחייהם. בהתאם, פיטר מורגן את הצוות הוותיק של לי, החליף את מספר הטלפון שלו ולקח על עצמו לקרוא את כל המיילים המגיעים אליו, כי לדבריו לי הקשיש כבר לא רואה טוב וזקוק לעזרה בקריאה.

באופן חשוד מאוד, בעקבות הידיעה שפורסמה בנושא ההצהרה שלי צפוי לפרסם, העלה לי סרטון, בו הוא אומר, כי היחסים עם בתו נפלאים וכי המסמך שהגיע לידי התקשורת הוא שקרי.


בחודש פברואר "נעלמו" 1.4 מיליון דולר מחשבונו של לי


מי שצילם את הסרטון הוא מורגן עצמו, אותו אדם המוזכר כנצלן. שמות האנשים המוזכרים בתצהיר, שבים ועולים בכתבות אודות לי ומעוררים את החשד שהוא אכן נפל קורבן לניצול.

בחודשים האחרונים פורסמו ידיעות על כספים רבים שנגנבו ממנו. בפברואר "נעלמו" 1.4 מיליון דולר מחשבונו וחודש קודם לכן, "נעלמו" 850,000 דולר מהחשבון. לא ברור מי מהסובבים אותו אחראי להעלמות הכספים מהחשבון. 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE