הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: שוטרי היחידה ללוחמה בטרור התפרסו בעיר בעקבות התקיפה בסוריה
המשטרה מציינת כי אין התראות ספציפיות, והצעד הזה נעשה מתוך משנה זהירות. בתקיפה שנערכה בשבת הופצצו שלושה יעדים של משטר אסד בסוריה

משטרת ניו יורק פרסה שוטרים מיחידת הלוחמה בטרור ברחבי העיר בעקבות המתקפה של ארצות הברית, צרפת ובריטניה בסוריה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שוטרי היחידה ללוחמה בטרור פרוסים ברחבי העיר


דובר המשטרה פיליפ וואלזק אמר כי אין התראות ממשיות על העיר, אך אנשי היחידה ללוחמה בטרור הוצבו בעיר "מתוך משנה זהירות".

ההודעה על כך באה כבר לאחר שהנשיא טראמפ הודיע כי שלוש המעצמות יתקפו בסוריה. לאחר שאיים, תקפו השלוש כמה יעדים בסוריה. מדובר במתקפה המשולבת הראשונה בשמי סוריה מאז פרוץ סכסוך הדמים במדינה, והיא באה בתגובה למתקפה הכימית של המשטר הסורי בשבוע שעבר, בה נהרגו עשרות בני אדם.

הנשיא טראמפ הודיע על המתקפה מהבית הלבן, ובאותו זמן ממש - פיצוצים החרידו את דמשק בירת סוריה ואת העיר חומס. לאחר מכן ציין הנשיא בטוויטר: "המשימה הושלמה". ראשת ממשלת בריטניה, תרזה מיי, יחד עם נשיא צרפת עמנואל מקרון אמרו כי כוחותיהם השתתפו בתקיפה. 

מוסקבה גינתה את המתקפה המשולבת. נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כינה את מתקפת הטילים "צעד של תוקפנות כלפי מדינה ריבונית", וציין כי היא נעשתה בניגוד לאמנת האו"ם. רוסיה, ידידתו התומכת של נשיא סוריה בשאר אל-אסד, קראה לדיון חירום של מועצת הביטחון של האו"ם. בנוסף, בעקבות המתקפה, רוסיה עשויה לספק לסוריה "ולמדינות אחרות" מערכות טילים נגד מטוסים מסוג S-300. כך אמר היום קולונל-גנרל סרגיי רודסקוי מהצבא הרוסי. עד כה, רוסיה סירבה לספק את המערכות האלה לסוריה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE