הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברות התעופה וירג'ין אמריקה ואלסקה איירליינס מצמצמות את מידת מזוודות ה-Carry on ב-32 אחוז
פעילותה של חברת וירג'ין אמריקה, שייסד ריצ'ארד בראנסון, תסתיים בשנה הבאה, כשסמלי הלוגו שעל מטוסיה יוחלפו באלה המופיעים על מטוסי אלסקה איירליינס

בעוד פחות מחודשיים, תצומצם מידת המקסימום של מזוודות כבודת היד (Carry on) בטיסות של חברות התעופה וירג'ין אמריקה ואלסקה איירליינס, ב-32 אחוז. נראה שהטסים בתדירות גבוהה עם חברות אלה ידרשו לרכוש מזוודת כבודת יד קטנה יותר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נכון להיום, אין חוק פדרלי שמגביל את מידות מזוודות כבודת היד

חברות התעופה מוסרות, כי ההגבלות החדשות צפויות להשוות את מידת מזוודות כבודת היד שניתן להעלות לטיסות של החברה, עם מידות המקסימום של החברות המתחרות. החל ב-4 ביוני, יעמוד אורכן המקסימלי של מזוודות כבודת היד על 22 אינץ', רוחבן המקסימלי יעמוד על 14 אינץ' ועוביין המקסימלי יעמוד על 9 אינץ'. אלה הן מידות המקסימום בחברות התעופה דלתא, יונייטד ואמריקן, שקובעות את הסטנדרטים, כחברות המובילות בענף התעופה. נכון להיום, אין חוק פדרלי שמגביל את מידות מזוודות כבודת היד.

עד כה, אפשרה אלסקה איירליינס להעלות למטוס מזוודות כבודת יד שאורכן המקסימלי הוא 24 אינץ', רוחבן המקסימלי הוא 17 אינץ' ועוביין המקסימלי הוא 10 אינץ'. וירג'ין הגבילה את המידות החיצוניות של המזוודה לעד 51 אינץ'; גודל דומה לזה שדרשה אלסקה איירליינס.

בשנת 2016 נרכשה וירג'ין אמרירה על ידי חברת האם של אלסקה איירליינס, אלסקה אייר גרופ. האיחוד עם וירג'ין אמריקה מתחיל להתגבש, כשכל ההזמנות שמתבצעות תחת מותג וירג'ין אמריקה יועברו למערכת של אלסקה איירליינס עד ה-25 באפריל. בנוסף, כל שערי הטרמינל של וירג'ין אמריקה, אתרי האינטרנט ואפליקציות הטלפון החכם ישולבו ויומרו לאלה של קבוצת אלסקה איירליינס, עד לתאריך האמור.

פעילותה של חברת וירג'ין אמריקה, שייסד ריצ'ארד בראנסון, תסתיים בשנה הבאה, כשסמלי הלוגו שעל מטוסיה יוחלפו באלה המופיעים על מטוסי אלסקה איירליינס. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE