הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סן פרנסיסקו: ביום האם יגישו במסעדת Spruce המצוינת ארוחת בראנץ' מפנקת לכל המשפחה
השף, מארק סליבן, יצר תפריט קליפורני, המושפע מהמרכיבים המקומיים הטובים ביותר, כאשר שמונים אחוז מהירקות ומהבשרים בהם משתמשים כחומרי גלם להכנת המנות מגיעים מחווה פרטית

מסעדת Spruce, השוכנת בשכונה ההיסטורית פרסידיו הייטס, בסן פרנסיסקו, מציעה חוויית ארוחה אלגנטית במיוחד והמחירים בהתאם. לכבוד יום האם, ב-12 במאי, בין השעה 10 וחצי בבוקר לשעה 12 וחצי בצהריים, יגישו במקום ארוחת בראנץ' לכל המשפחה. המחירים לא זולים, אך יום האם הוא הזדמנות טובה לפנק את אמא עם הטעמים הנהדרים שמציעה אחת המסעדות הטובות בעיר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חגיגה אמתית לעיניים ולחיך

השף, מארק סליבן, יצר תפריט קליפורני, המושפע מהמרכיבים המקומיים הטובים ביותר. כשמונים אחוז מהירקות ומהבשרים בהם משתמשים כחומרי גלם להכנת המנות מגיעים מחוות Smip. זוהי פרטית המתפרשת על פני שטח של חמישה אקרים. במתחם מגדלים ירקות, הרבס ותוצרת חקלאית נוספת.

מאז פתחה את דלתותיה, בשנת 2007, זכתה המסעדה להכרה ולביקורות מצוינות בזכות האוכל, היין והשירות המצוין.

כשנכנסים למסעדה, עוברים דרך חדר אוכל יפיפה, ספריה ובית קפה, שם אפשר להזמין לחמים, סלטים, קפה ומאפים. אפשר לקנות ולהמשיך בדרך (To Go) או להישאר ולסעוד במקום. החדר הבא במסעדה, הוא חדר האוכל הרשמי והוא מרשים ביותר. כבר בהצצה ראשונה אפשר לנחש שלא זול כאן. בבר של המסעדה, אפשר לבחור מבין מבחר עצום של יינות.

חוויית ארוחה אלגנטית

בין המנות המומלצות גם חזה אווז בסגנון צפוני (38 דולר), מנת סלמון מזוגג בדבש (43 דולר) וריזוטו עם פטריות המתאימה לצמחונים (31 דולר). התפריט מציע מאכלי ים, כגון לובסטרים, שרימפס וצדפות. בין מנות הבשר, גם בשר אווז, עוף, בקר. יש גם מגוון של סלטים ומנות קינוח.

אם במנות קינוח עסקינן, יש לציין שהמסעדה מציעה חגיגה אמתית לעיניים ולחיך. אי אפשר לטעות עם אף אחת מהמנות ובין המומלצות גם עוגת הסטרוברי שורטקייק, מנת הבננה ספליט, פיצ' קולבר ומנת ה-
Baked Alaska.

ביקורות מצוינות בזכות האוכל, היין והשירות המצוין

המחיר לסועד נע בין 120 ל-150 דולר והמחיר לילד בגילאי 2 עד 12 נע סביב 20 דולר.

כתובת
3640 Sacramento St., San Francisco, b/t Spruce St. & Locust St. 

טלפון(415) 931-5100

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE