הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שרליז ת'רון טוענת שקיימת גזענות בארה"ב ולא רוצה לגדל את ילדיה המאומצים במדינה
ת'רון: "הילדים שלי צריכים לדעת מאיפה הם באו ולהיות גאים בכך. אך הם יצטרכו לדעת שיש כאן אווירה אחרת עבורם מאשר עבורי ושזה לא הוגן. אם אני יכולה לעשות משהו לגבי זה, ברור שאעשה"

השחקנית הדרום אפריקאית היפיפייה, שרליז ת'רון (42), חוששת לגדל את ילדיה בארצות הברית בגלל גזענות ואלימות. "פעמים רבות, כשאני מסתכלת על ילדי, אני חושבת לעצמי 'אם זה ממשיך, אצטרך לעזוב את אמריקה'. הדבר האחרון שאני רוצה הוא שילדי ירגישו חוסר ביטחון". כך סיפרה זוכת האוסקר בראיון לצ'לסי הנדלר. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ת'רון ושתי בנותיה

 


ת'רון אימצה את ילדיה, ג'קסון (6) ואוגוסט (2) כשהיו תינוקות. "שנות ילדותי בתקופת האפרטהייד בדרום אפריקה הפכו אותי מודעת מאוד לזכויות האדם. כמובן שיש לי שני ילדים שחורים, אך זכויות אדם היה נושא שתמיד הייתי מלאת תשוקה לגביו. אפילו לא ידעתי איך לדבר על השנה האחרונה תחת הממשל החדש. הגזענות קיימת בעצמה רבה יותר מאשר הרבה אנשים חושבים. יש מקומות במדינה בהם אם הייתי מקבלת עבודה, לא הייתי לוקחת אותה. לא הייתי נוסעת עם ילדי למספר חלקים של אמריקה וזוהי בעיה".


"אני רוצה שילדי ידעו מי הם ואני רוצה שהם יהיו גאים במי שהם. לבנות עבורם בטחון זה משהו שהבטחתי לעצמי לעשות כשהבאתי אותם הביתה. הם צריכים לדעת מאיפה הם באו ולהיות גאים בכך. אך הם יצטרכו לדעת שיש כאן אווירה אחרת עבורם מאשר עבורי ושזה לא הוגן. אם אני יכולה לעשות משהו לגבי זה, ברור שאעשה".


0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE