הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איל ההון אייזק לריאן, הגיש בקשה לרכישת סניפי טויס אר אס הקורסת ב-890 מיליון דולר
לריאן וקבוצת המשקיעים שגייס, נתנו לרשת הקורסת טווח זמן של עד 6 ימים להשיב להצעתם. הרשת החלה במכירת חיסול המלאי שלה ב-22 במרץ

אייל ההון אייזק לריאן, שעשה את רוב הונו משיווק צעצועים שוברי קופות כמו בובות הבראצ, אמר ביום שישי כי הוא הגיש הצעת מחיר רשמית לרכישת חנויותיה של טויס אר אס בארה"ב ובקנדה וזאת במטרה לעשות מאמץ ולשמר את רשת הענק האיקונית במעגל העסקי. לריאן הציע 675 מליון דולר בעבור 274 חנויות טויס אר אס בעלות הביצועים הרווחיים הטובים ביותר בארה"ב ו 215 מליון דולר נוספים בעבור כלל הפעילות העסקית של טויס אר אס בקנדה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



הצעת המחיר הנוגעת לחנויות בארה"ב כוללת בין השאר את מטה חברת טויס אר אס הנמצא ב-Wayne שבמדינת ניו ג'רזי, אולם לריאן מסר בראיון טלפוני ביום שישי כי הוא טרם החליט האם מטה החברה אכן יושאר ב-Wayne. לריאן אמר כי המשקיעים הנוספים שהצטרפו אליו בהצעה שהגיש מאמינים כי ההצעה משקפת "הערכה הוגנת בעבור הנכסים."

"הגשנו את ההצעה הטובה ביותר מטעמנו, כעת נראה אם הם יקבלו אותה או לא" הוסיף.
לריאן וקבוצת המשקיעים שעמו שהעניקו לטויס אר אס זמן קצוב של 6 ימים לקבל או לדחות את הצעתם, "ככל שהם יחכו זמן ממושך יותר, כך שווי הנכסים שלהם יהיו נמוך יותר."

רשת טויס אר אס כאמור, הגישה בקשה להליך פשיטת רגל בחודש ספטמבר 2017 והכריזה ב-15 במרץ השנה כי היא סוגרת את עסקייה בארה"ב ונכנסת לתהליך של מכירת נכסיה. מכירות החיסול של כלל סחורות החנויות השונות החלו ב 22 במרץ.

כל הצעה המוגשת בעניין פעילותה של טויס אר אס בין אם בארה"ב או בקנדה תלויה באישורו של בית המשפט לענייני פשיטות רגל. הצעת המחיר שהגיש לריאן עשויה להידחות באם בית המשפט יחליט כי ערכם הכספי של נכסייה, מלאי סחורותיה וקניינה הרוחני של רשת טויס אר אס יהיה גדול יותר במקרה ובו ימכרו באופן נפרד ולא כמקשה אחת. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE