הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברת מרצדס בנז תשיק שירות מנויים שיאפשר החלפת רכבי יוקרה על בסיס חודשי
המנויים יקבלו גישה לצי הדגמים השונים של החברה, כולל דגמים בעלי גג נפתח, רכבי ספורט ודגמים מיוחדים. השירות כולל ביטוח, שירותי רכב ותחזוקה 24\7, אולם עלותו עדיין לא נחשפה

מרצדס בנז מתכננת לבחון שירות מנויים שיאפשר לנוסעי כלי רכב פרטיים להחליף בין רכבים שונים. התוכנית הנסיונית, המכונה Mercedes-Benz Collection, מתוכננת לצאת לפועל בנאשוויל ופילדלפיה בחודש יוני הקרוב. דרך אפליקציית מובייל הייעודית, המנויים יקבלו גישה לצי הדגמים השונים של החברה, כולל דגמים בעלי גג נפתח, רכבי ספורט דו מושביים ורכבים מיוחדים מסוג AMG.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




חוויות המנוי תכלול גם שירות קונסיירז' המתאם את המשלוח של כל רכב. דמי המנוי החודשיים כוללים ביטוח , שירותי רכב 24/7 ותחזוקת רכב. עלויות המחירים טרם נחשפו למרות שפרטים נוספים אודות השירות היחודי של החברה ייחשפו קרוב יותר למועד ההשקה.

תוכניות דומות בדר"כ עולות אלפי דולרים בחודש. הרשמת מנוי לצי הרכבים של קדילאק – שירות מנוי יוקרה של חברת General Motors, עומד על עלות של 1,800$. מנוי לצי הרכבים של BMW מתחיל מעלות של 2,000$ לחודש.

הרשימה המתארכת של מותגי רכבי יוקרה המתנסים בנתינת שרותי מנוי ללקוחות המעוניינים בגיוון בכל הקשור לרכב בו הם מתניידים כוללת בין השאר את Lexus, Audi, Porsche ו Lincoln 
. יצרני רכבים שונים , מתנסים כל העת בסוגי שירותים חדשים כדי לספק אלטרנטיבה למודל המסורתי של בעלות על כלי רכב, בעוד מגמות כמו מודלים של הנסיעה השיתופית והרכבים האוטונומיים גוברות בהתמדה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE