הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מטוס של חברת סאות'ווסט איירליינס ביצע נחיתת חירום בפילדלפיה לאחר פיצוץ במנועו. דווח על נוסע שנהרג במהלך האירוע
הטיסה של סאות'ווסט איירליינס 1380 נחתה בשדה התעופה הבינלאומי של פילדלפיה הבוקר, לאחר שהצוות דיווח על נזק לאחד ממנועי המטוס, לגוף המטוס ולפחות חלון אחד שממנו "נשאבה חלקית" אישה מחוץ למטוס. הנוסעים האחרים הצליחו לחלץ אותה

אדם אחד נהרג בשעות הצהריים לאחר שמטוס של חברת התעופה סאות'ווסט איירליינס ביצע נחיתת חירום בפילדלפיה בעקבות כשל במנוע, אמרו גורמים רשמיים. שבעה אחרים שהיו בטיסה 1380, שטסה משדה התעופה לה גוארדיה בניו יורק אל שדה התעופה דאלאס לאב פילד  (DAL), נפצעו באורח קל, אך לא הועברו לבית החולים.

המועצה הלאומית לבטיחות בדרכים (NTSB) אישרה כי אדם אחד נהרג בתקרית. רשת WACU דיווחה כי נוסעת "נשאבה חלקית" מאחד החלונות של מטוס הבואינג 737, לאחר שהמנוע התפוצץ ורסיסים ממנו חדרו דרך החלון, אמר אביו של אחד הנוסעים. "נוסעת אחת, אישה, חלק מגופה של אישה נשאב אל מחוץ למטוס.. ונוסעים אחרים משכו אותה בחזרה לאחור (אל תוך המטוס)" טוד באואר, אביו של אחד הנוסעים אמר.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המטוס ביצע נחיתת חירום בשדה התעופה הבינלאומי של פילדלפיה (ג'ו מרכוס)


הטייס, שלא זוהה מיידית, ביקש ממפעילי בקרת התנועה האווירית ברדיו שיחכו במקום שירותי החירום כדי לטפל בנוסעים הפצועים כאשר המטוס נוחת. כאשר הטייס נשאל אם המטוס עולה באש הוא השיב: "לא עולה באש אבל חלק מהמטוס חסר. אמרו שיש חור ומישהו יצא". דובר חברת סאות'ווסט איירליינס אמר כי מטוס הבואינג 737-700, שבו היו 144 נוסעים וחמישה אנשי צוות, סטה "בגלל אירוע מבצעי", אך התצלומים מראים נזק למנוע.

מרטי מרטינז, נוסע בטיסה, פרסם סרטון בדף הפייסבוק האישי שלו, וכתב "מקליט את הרגעים האחרונים שלו". מרטינז אמר ל- CBS News כי יש "דם בכל מקום" על המטוס. והוסיף "וכמובן שכולם היו היסטריים, כולם בוכים, זו היתה החוויה הכי מפחידה".  


הנוסע מרטי מרטינז עם מסכת החמצן (מרטי מרטינז)


סאות'ווסט איירליינס אמרו בהצהרה כי הם היו "מודעים" לאירוע. "אנחנו נמצאים בתהליך של איסוף מידע נוסף", נאמר בהצהרה. "בטיחות היא תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו בסאות'ווסט איירליינס, ואנחנו עובדים בשקידה כדי לתמוך ללקוחות שלנו צוותים בשלב זה". ממשל התעופה הפדראלי פרסם הודעה בה נכתב כי "הוא חוקר את האירוע והמועצה הלאומית לתחבורה קיבלה עדכון". בהודעה נכתב כי "הטיסה של סאות'ווסט איירליינס 1380 נחתה בשדה התעופה הבינלאומי של פילדלפיה הבוקר, לאחר שהצוות דיווח על נזק לאחד ממנועי המטוס, כמו גם לגוף המטוס ולפחות חלון אחד".


החלון שממנו "נשאבה חלקית" אישה (מרטי מרטינז)


ה- NTSB שלח את צוותו בפילדלפיה כדי לחקור את האירוע. בטוויטר של נמל התעופה הבינלאומי של פילדלפיה נמסר כי הנוסעים "צריך לצפות לעיכובים" בעקבות האירוע. "הטיסה מלה גווארדיה לדאלאס לאב פילד נחתה בבטחה בפילדלפיה (PHL) והנוסעים הובאו אל הטרמינל, הטיסות יוצאות ונוחתות, אך הנוסעים צריכים לצפות לעיכובים. יש לבדוק את סטטוס הטיסה עם חברת התעופה שלך", צייצו בטוויטר של שדה התעופה. החברה היצרנית של מטוס הבואינג צייצה שהחברה הייתה מודעת לאירוע והיא "אוספת מידע נוסף" כדי לספק סיוע טכני.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE