הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: 225 שוהים בלתי חוקיים נעצרו במבצע של רשות ההגירה
בין העצורים שנתפסו היו גם שוהים בלתי חוקיים, שהורשעו באונס, במעשה שחיטה, בנהיגה תחת השפעת אלכוהול ובאחזקת כלי נשק תחת השפעת אלכוהול. היו גם מי שמוכרים לרשויות כבעלי עבר פלילי לאחר שהואשמו בתקיפה מינית

אמש תפסו כוחות ההגירה 225 שוהים בלתי חוקיים, ועצרו אותם, במבצע ממוקד שהתנהל באזור העיר ניו יורק וסביבותיה. כך הודיעו לאחרונה גורמים רשמיים ומסרו, כי היה עליהם להגיע פיזית אל תוך קהילות מקומיות, מאחר ומקומיים רבים השוהים בבית הכלא והמעצר סירבו לשתף פעולה עם המחלקה לביטחון פנים בניסיונותיה לזהות ולאתר מהגרים השוהים במדינה באופן לא חוקי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המבצע הממוקד התנהל באזור העיר ניו יורק וסביבותיה

בשבוע שעבר, שוחררו בידי המשטרה כשישים בני אדם לפחות, מקרב מי שנעצרו בידי המחלקה לאכיפת ההגירה והמכס (ICE). זאת, למרות שהיו מבוקשים על ידי קציני ה-ICE. מנהל משרד הגירוש ב-ICE בניו יורק, תומס ר. דקר, אמר, כי "ב-ICE ממשיכים להתמודד עם מכשולים משמעותיים שהוצבו בפני המחלקה, נוכח מדיניות המוכתבת בידי גורמים מקומיים, המקשה על שיתוף הפעולה בין המחלקה לבין הרשויות לאכיפת החוק. המבצע הסתיים בהצלחה גדולה".

בין העצורים שנתפסו היו גם שוהים בלתי חוקיים, שהורשעו באונס, במעשה שחיטה, בנהיגה תחת השפעת אלכוהול ובאחזקת כלי נשק תחת השפעת אלכוהול. היו גם מי שמוכרים לרשויות כבעלי עבר פלילי לאחר שהואשמו בתקיפה מינית. פעולות אכיפה מסוג זה הציתו גלי מחאה מצד גורמים התומכים בזכויות מהגרים. לטענת המוחים, פעולות אלה ודומות להן מציתות פחד וחשש בליבם של המהגרים.  
פשיטות ומעצרים דומים נערכו גם בצפון קליפורניה מוקדם יותר השנה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE