הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עלילות ג'ארד לטו בפריס: השחקן משך אליו עדת מעריצים לאחר שפרץ בשירה ברחוב
לטו הגיע לאירופה לסיבוב הופעות. בין הופעה להופעה, החליט לטייל בעיר והיה בדרכו ללובר כשלפתע פרץ בשירה בעוד הגיטריסט שלו מלווה אותו בנגינה

השחקן, ג'ארד לטו (46), נהנה מתשומת הלב שקיבל במהלך ביקורו בפריס והגיע למוזיאון הלובר, יחד עם חברי הלהקה שלו, שלושים שניות למארס, אותה הקים עם אחיו הבכור בשנת 1998.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אנשי האבטחה לא אישרו להעביר את המסיבה הספונטנית אל תוך מתחם מוזיאון 

לטו עשה כל שביכולתו על מנת למשוך אליו את המעריצים. השחקן, זוכה פרס האוסקר על תפקידו כאישה טרנסג'נדרית בסרט Dallas Buyers Club, הגיע לאירופה לסיבוב הופעות עם הלהקה בה הוא משמש כסולן. בין הופעה להופעה, החליט לטייל בעיר והיה בדרכו ללובר כשלפתע פרץ בשירה בעוד הגיטריסט שלו מלווה אותו בנגינה.

למעריצים, לא נדרש זמן רב על מנת לגלות אותו. גם המכנסיים הוורודות עם ההדפסים שזעקו למרחוק, הזקן השופע וכובע הצמר, סייעו לכל מי שהעז לפספס את נוכחות המפורסם באזור. עד מהרה, החל מרוץ המוני של עשרות תיירים שהגיעו למקום, שלפו טלפונים ניידים ופצחו בצילומים של המעמד המרגש.

לטו, חבוש במשקפי שמש כהים, מרוצה מכל העניין, קרא לעבר הקהל שהקיף אותו: "בונז'ור". הקהל השיב לו בשמחה ואף הצטרף אליו בשירה, בזמן שהוא החל ללכת אל עבר הכניסה למוזיאון הידוע. אלא ששם, אנשי האבטחה לא אישרו להעביר את המסיבה הספונטנית אל תוך מתחם מוזיאון וללטו לא התאפשר להיכנס. ככה זה כשאתה מתעקש להגיע עם פמליה של עשרות מעריצים.

  "בונז'ור", לטו מרוצה מכל העניין

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE