הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרטים על מצבה הנפשי של מריה קארי נחשפים בתביעה שהגישה המנהלת שלה לשעבר, סטלה בולכניקוב
הרופאים בבית החולים המליצו שקארי תאושפז בכפיה ולאחר מכן תשוחרר להשגחתם של חבריה ולטיפול פסיכיאטרי פרטי. חבריה של קארי, בהם הבימאי ברט ראטנר, דאגו שהאשפוז ישמר בסוד ולא יגיע לתקשורת

לאחרונה חשפה מריה קארי שהיא סובלת מהפרעה דו קוטבית ודיכאון. בימים האחרונים נחשפו פרטים נוספים באשר לחומרת המצב הנפשי בו היתה נתונה קארי. בשנת 2016, התאשפזה קארי לאחר שהאמינה שמייקל ג'קסון, וויטני יוסטון ופרינס צפויים להגיע לביתה לארוחת ערב. זאת, בזמן שאף אחד מהשלושה כבר לא היה בין החיים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התאשפזה לאחר שהאמינה שמייקל ג'קסון, וויטני יוסטון ופרינס צפויים להגיע לביתה לארוחת ערב

התקרית מוזכרת בכתב התביעה שהגישה נגד הזמרת המנהלת האישית לשעבר שלה, סטלה בולכניקוב.

מקורבים לזמרת מספרים, כי בעקבות ביטול אירוסיה לג'יימס פאקר, היתה קארי במצב פסיכוטי קשה. ערב אחד בשנת 2016, אבי ילדיה, ניק קנון, התקשר לבולכוניקוב בהיסטריה לאחר שהוא קיבל טלפון מהמטפלת של הילדים שמצאה את קארי לובשת גלימה, נזר וטבעת סוכריה גדולה, שטענה שקיבלה ממשפחת המלוכה. קארי ביקשה מהמטפלת להכין את שני הילדים לארוחת ערב עם שלושת הזמרים המנוחים. המטפלת נבהלה ומיהרה להודיע למעגל החברים המקורבים לקארי מאחר וחששה שהיא מהווה סכנה לעצמה ולאחרים.

החברים הגיעו לבית עם פסיכיאטר והוא סבר כי היא צריכה להתאשפז מידית. הרופאים בבית החולים של UCLA המליצו שקארי תאושפז בכפיה ולאחר מכן תשוחרר להשגחתם של חבריה ולטיפול פסיכיאטרי פרטי. חבריה של קארי, בהם הבימאי ברט ראטנר, דאגו שהאשפוז ישמר בסוד ולא יגיע לתקשורת.

בסופו של דבר, קיבלה קארי טיפול בסוויטה בבית המלון בוורלי הילס, שעל שדרות סאנסט, לשם הגיע צוות רופאים שטיפל בה מספר שבועות. לאחר ששבה לביתה, מצבה התייצב אך לא חלף זמן רב עד שהיא התדרדרה שוב, לאחר שסירבה לקחת את התרופות שהרופאים רשמו עבורה.

"אם הטענות  חסרות הבסיס האלה אכן יוגשו לתביעה, נלחם בהן בעוצמה ובהצלחה", כך לדברי נציגה של קארי

עכשיו, הסיפור יצא לעיתונות בעקבות תביעתה של בולכניקוב, שפוטרה מעבודתה. עורך דינה של בולכניקוב, כתב בכתב התביעה שמרשתו פוטרה ללא סיבה. נציגה של קארי מסר, כי "אם הטענות  חסרות הבסיס האלה אכן יוגשו לתביעה, נלחם בהן בעוצמה ובהצלחה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE