הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השם מגניב, אבל האוכל פחות: הספגטי של אמא של אמינם בפסטיבל קאוצ'לה
מסתבר שאמינם לא רק עושה מוזיקה, אלא הוא פוזל גם לעולם האוכל. מסעדת פסטה שהוא פתח בקאוצ'לה משכה הרבה לקוחות בגלל השם, לא בגלל הטעם

אמינם מוכר לכם קודם כל כזמר ראפ והיפ הופ, אבל השנה, בפסטיבל המוסיקה קאוצ'לה הוא התגלה גם כמסעדן. מרשל ברוס מאטרס השלישי (שמו מלידה) פתח את מסעדת "הספגטי של אמא" בפסטיבל בו גם הופיע באינדיו, קליפורניה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כולם נמשכו למקום בגלל השם


השם כמובן מתייחס לשורה המפורסמת משירו: Lose Yourself משנת 2002 בו הוא שר על הספגטי של אמא. מעריצים בכל מקום שרו את השורה הזאת על הספגטי של אמא אותו אמינם הקיא על הסוודר שלו (לפחות כך אומר השיר). 

ליד ביתן המסעדה שמכר את הספגטי לבאי הפסטיבל השתרך תור של קליינטים שלא כולם אגב ידעו מראש על הקשר בין הספגטי לאמינם. אך לא לקח להם הרבה זמן לעשות את הקישור, במיוחד כשכולם תהו לדעת אם יזכו גם לסלפי עם אמינם ביחד עם צלחת הפסטה.

 כמה עלה התענוג? אז ככה: לספגטי עם רוטב מרינרה: 9 דולר, עם כדורי בשר: 12 דולר. ספגטי סנדוויץ': 11 דולר שהם בעצם שלוש מזלגות פסטה עם מוצרלה בתוך שתי חתיכות לחם שום. 

הספגטי הזה מזכיר משהו שאכלתם בקפיטריית בית הספר או משהו שאמא שלכם באמת בישלה לכם כילדים. 

רוב המעריצים שחיכו בתור עשו את הקשר בין השם והמסעדה ברגע שראו את השם כתוב באותיות ניאון אדומות. "הערכתי שזה קשור אליו בגלל שאף פעם לא שמעתי את המושג הזה קודם: הספגטי של אמא" אמרה ג'יג'י גרסיה, 23 מסן דייגו "אני רוצה לדעת אם זה רק השנה הזאת בגלל שהוא מופיע או שהספגטי יהיה כאן גם בשנה הבאה".


השם מגניב, אבל הטעם? לא להיט


"זהו שם נהדר למסעדת ספגטי" אמרה מייגן בלאק, 22 מטורונטו "כולנו נמשכנו לכאן בגלל השם".

אמינם למרבה הצער, לא נראה באיזור כי היה עסוק בהכנות לקראת הופעתו.

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE