הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחקר חדש: נמצא חיסון בעל פוטנציאל "לבטל" אלרגיית בוטנים בקרב עכברים
ד"ר ג'סיקה או'קונק: "באמצעות הכוונה מחדש של תגובת המערכת החיסונית, החיסון שלנו דיכא את התגובה האלרגית ומנע את הפעלת התאים בגוף היוצרים את התגובות האלרגיות"

לאחרונה נערך מחקר חדש, שבבסיסו ניסוי מעבדה בספריי לדרכי הנשימה, שנראה כי ביכולתו "לבטל" אלרגיית בוטנים בקרב עכברים. המדענים, ממרכז מארי אייג' ווייסר לאלרגיית מזון באוניברסיטת מישיגן, חקרו את ההשפעה של ספריי, המרוסס דרך דרכי הנשימה, בו השתמשו במעבדה לניסויים בעכברים, שלוש פעמים במשך שלושה חודשים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החוקרים מקווים להמשיך ולחקור את המנגנון הגופני המדכא אלרגיות מזון

החוקרים מוסרים, כי החיסון, שהוא תוצר פיתוח של תהליך שנמשך מזה שני עשורים, הצליח לשנות את תאי מערכת החיסון בעכברים, שנשאו אלרגיות שנוצרו כתוצאה מנוכחות בוטנים. הם הצליחו להפחית באופן משמעותי את התגובה האלרגית ברמת הרגישות הגבוהה ביותר.

מובילת המחקר, ד"ר ג'סיקה או'קונק, אמרה: "באמצעות הכוונה מחדש של תגובת המערכת החיסונית, החיסון שלנו דיכא את התגובה האלרגית ומנע את הפעלת התאים בגוף היוצרים את התגובות האלרגיות".

או'קונק ומחברי המחקר האחרים אמרו, כי הם מקווים להמשיך ולחקור את המנגנון הגופני המדכא אלרגיות מזון. בנוסף, הם מלאי תקווה שיוכלו להמשיך ולפתח את החיסון כך שישפיע לאורך זמן ושיתאים לניסויים בבני אדם.  

המחקר פורסם בכתב העת, Journal of Allergy and Clinical Immunology.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE