הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בוסטון: אחד מזמרי האופרה הידועים ביותר בעולם, פלאסידו דומינגו, מגיע לוונג תיאטר
כשהיה בן 8, עבר זמר הטנור, יליד ספרד, למקסיקו עם משפחתו. בשנת 1959, כשהיה בן 18, הופיע לראשונה בתיאטרו דגוליאדו בגוודלחרה, בתפקיד פסקואל באופרה מרינה

ב-26 באפריל, יופיע זמר האופרה הידוע, פלאסידו דומינגו (77), עם אריות ידועות, בוונג תיאטר, בבוסטון. דומינגו נחשב לאחד מזמרי האופרה הידועים ביותר בעולם. כשהיה בן 8, עבר זמר הטנור, יליד ספרד, למקסיקו עם משפחתו. בשנת 1959, כשהיה בן 18, הופיע לראשונה בתיאטרו דגוליאדו בגוודלחרה, בתפקיד פסקואל באופרה מרינה. בהמשך הופיע בתפקידים בורסה בריגולטו, בתפקיד אלפרדו בלה טרוויאטה ועוד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בעל קול מרשים ביותר למרות גילו, דומינגו

דומינגו נחשב לזמר רבגוני בהשוואה לשאר הטנורים. הוא הופיע 92 תפקידים על הבימה, ממוצרט ועד אלברטו חינסטרה. במהלך הקריירה שלו הוא אף ניצח על אופרה (לה טראוויאטה בבית אופרה של ניו יורק) ועל התזמורת הסימפונית.

בשנת 2010, אובחן דומינגו עם סרטן המעי הגס ועבר ניתוח. הוא התאושש במהרה והמשיך לעבוד ולהופיע. למרות שהוא נושק לגיל 80, דומינגו קול מרשים ביותר ולא נופל מקולם של זמרי טנור הצעירים ממנו בשנים רבות.

הופיע לראשונה בשנת 1959, כשהיה בן 18,  דומינגו

בין פעילותיו הרבות, דומינגו גם תורם רבות מזמנו למען מוסיקאים צעירים, על מנת לעודד אותם ולסייע להם לקדם את הקריירה. כך, למשל, ייסד בלוס אנג'לס תכנית לנגנים ומוסיקאים צעירים בשנת 2016, הוא ממשיך לתמוך בתכנית וללוות אותה עד היום.

כתובת: Wang Theater, 270 Tremont St, Boston, MA 02116
טלפון: 617-482-9393
אתר: www.bochencenter.com


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE