הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברה חדשה? ג'סטין ת'רו נצפה מבלה עם עלמה אלמונית ברחבי ניו יורק
בגלל שהאקס של אניסטון כבר נצפה עם כמה נשים מאז הפרידה, קשה לדעת אם האישה שהוא בילה איתה היא חברתו או לא. אבל נראה שהתמונות אומרות הכל

לשחקן ג'סטין ת'רו, 46, לא לקח הרבה זמן למצוא לעצמו חברות חדשות לאחר הפרידה מאשתו, ג'ניפר אניסטון, 49. למעשה, בכל פעם מחדש הוא נתפס בעדשות הפפרצי עם בחורה חדשה. עכשיו הייתה זו בחורה מתולתלת, צעירה בשנים רבות מהאקסית שלו ואלמונית לחלוטין. ת'רו יצא לבית קפה מקומי בניו יורק שם הם ישבו בחוץ ושתו משקה קר. המתולתלת נראתה נרגשת ומאושרת להיראות בחברתו של ת'רו החתיך, אך מוקדם מדי על מנת להכריז שזו החברה החדשה. מאז הפרידה המתוקשרת, הוא נראה כבר עם מספר נשים כשהרומן המתוקשר ביותר שלו היה עם השחקנית אוברי פלזה, 33. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החברה החדשה? ת'רו עם הצעירה האלמונית


אניסטון ות'רו היו נשואים שנתיים, אך במערכת יחסים צמודה במשך שבע שנים. עם פרידתם בסוף שנת 2017 הם שיחררו הודעה משותפת: "מתוך רצון לצמצם שמועות, החלטנו להודיע באופן רשמי כי נפרדנו. ההחלטה הייתה הדדית והתקבלה באהבה. אנחנו עדיין החברים הכי טובים והחלטנו להיפרד וללכת בדרכים שונות אבל אנחנו מתכוונים להמשיך ולשמר את החברות שלנו".


משקה קר בבית קפה מקומי. השניים מבלים בניו יורק


כמובן שההודעה המנומסת לעיתונות לא התקבלה כלל כעובדה והיו אתרי רכילות שטענו כי למעשה, הסיבה לפרידה היא כמו רוב הסיבות בהוליווד - בגידה. הבלוג "קרייזי דייס אנד נייטס" טען כי ת'רו בגד באניסטון על ימין ועל שמאל, וכשיצאו לחופשה על מנת להציל את מערכת הנישואים שלהם, ת'רו התכתב עם החברה החדשה שלו ושלח אליה מסרונים ללא הפסק.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE