הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: תמונות עירום נמצאו במחשבו של מורה שפוטר
המורה פוטר לאחר שבחודש ינואר האחרון, אמר לתלמיד בן 17, שלבש חולצה של חיל הנחתים האמריקני, כי חיילים בצבא ארצות הברית "הם האנשים במה הכי נמוכה שיש" וכי רק טיפשים מתגייסים לצבא של המדינה. כעת נמסר כי בנוסף לכך, נתגלו תכנים פורנוגרפיים במחשבו במשרד

בימים אלה נמשכת החקירה נגד המורה להיסטוריה שפוטר בחודש שעבר, גרגורי סאלסידו, מבית ספר אל ראנצ'ו, בלוס אנג'לס, לאחר שנמצאו תמונות עירום על מחשב שלו. המורה פוטר לאחר שבחודש ינואר האחרון, אמר לתלמיד בן 17, שלבש חולצה של חיל הנחתים האמריקני, כי חיילים בצבא ארצות הברית "הם האנשים במה הכי נמוכה שיש" וכי רק טיפשים מתגייסים לצבא של המדינה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גרגורי סאלסידו


לאחרונה נמצאו תמונות עירום על המחשב של המורה ומחקירה עולה, כי הוא השתמש בביטויים גזעניים בפניותיו לתלמידים.

בתגובה להתבטאויותיו של המורה, פתחו בעלי תפקידים באזור החינוך אליו שייך בית הספר, בחקירה ומצאו, כי סאלסדיו מחק תמונות עירום מהמחשב בו עשה שימוש בבית הספר ובאמצעותו פנה לתלמידים תוך שהתבטא בגזענות, כאמור. לדבריו של בעלי חברת פרדוקס טכנולוגיות, סטיב האמל, "התבטאויותיו היוו תקיפה על ההערכה העצמית של התלמידים ועל הרקע הדתי ממנו הם מגיעים".

סאלסדיו מסרב להגיב על פרטי הפרשה, אך מסר הודעה רשמית לאחד העיתונים המקומיים, בה אמר: "בקשתי לערעור מהווה אינדיקציה ברורה למחלוקת שלי עם המניעים, השיטה והחומרים בהם עושים שימוש חוקרי המחוז".

מדו"ח החקירה עולה, כי סאלסדיו שמר על המחשב שלו תמונות עירום, אשר אותן מחק, כולל תמונה של ילד צעיר מושך בתחתון של מתאבק סומו; הוא קילל תלמידים בכתה בה לימד, כפי שעולה מהדיווחים על המקרה שאירע בחודש ינואר האחרון; הוא אמר לתלמידים שהורדת פורנו למחשב לא צריכה להיות עבירה על החוק; הוא אמר לתלמידים שיש להם זכות להתאבד, משום שהם בעלי הגוף שלהם; הוא השתמש בביטויים גזעניים, כגון נאצי וכינויים פוגעניים אחרים; הוא עודד תלמיד להילחם בקמפוס; הוא הורה לתלמידים שאיחרו לשיעור לבצע שכיבות שמיכה; הוא עזב את הקמפוס במהלך יום לימודים, תוך הפרת חוזה העבודה שלו.

מדו"ח החקירה עולה, כי נמצאו על המחשב של סאלסדיו בבית הספר, גם הודעות דואר אלקטרוני וקבצים אחרים הקשורים בעמדותיו בנושא מועצת העיר, שלדבריו האמל הצביעו על כך שהוא יצא לטפל בעניינים אישיים במהלך שעות העבודה.

האמל סיכם את הממצאים ואמר: "מניסיון העבר נראה, כי סאלסדיו לא צפוי להפסיק להתנהג בקיצוניות, ללא קשר לחומרת הצעדים שהמחוז יעשה נגדו. הוא מציב את התלמידים שלו בסכנה פיזית ונפשית. הרחקתו מהם היא הדרך היחידה להגן עליהם".    

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE