הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עיריית סן פרנסיסקו החרימה עשרות קורקינטים חשמליים ושלחה מכתבי אזהרה כחלק מהמלחמה נגד המטרד
בעירייה טוענים שהקורקינטים הפכו למטרד עבור התושבים, והמאבק הפך לנושא המרכזי בדיוני מועצת העיר. לאחרונה אף התראיין פקח של העירייה וקרא לבעלי חברות הקורקינטים "חבורה של פרחחים מפונקים".

חלק מהאנשים זורקים אותם לפחי רחוב או לאגם, אחרים נתקלים בהם ונפצעים- הקורקינטים החשמליים בסן פרנסיסקו מובילים להכרזת מלחמה מצד העירייה. 

היועץ המשפטי של עיריית סן פרנסיסקו שלח השבוע מכתבים אזהרה למספר חברות סטארטאפ של קורקינטים חשמליים שהחלו לפעול לאחרונה. תופעה שהחלה לצבור תאוצה בעיר היא הקמת חברות סטארטאפ להשכרת קורקינטים, שמקימות נקודות השכרה ברחובות העיר. בהיעדר רגולציה, המהלכים נראו חוקיים וחברות רבות קפצו על המציאה. אולם השבוע החליטה העירייה להכריז מלחמה נגד אותן חברות ושלחה כאמור מכתבי אזהרה לפני נקיטת הליכים משפטיים. במכתב נטען כי פעילות החברות היא "לא חוקית" ו-"מסוכנת".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



המאבק בקורקינטים החשמליים בעיר תפס כותרות ברחבי העולם והפך לאחד הנושאים החמים בישיבות המועצה. חברות הקורקינטים טוענות מצידן כי הן מספקות אמצעי תחבורה אלטרנטיביים וזולים, שעוזרים גם להלחם בהתחממות הגלובלית. חברות השכרה כמו LimeBike, Bird ו-Spin, מציעות אפליקציות ייעודיות ונוחות להשכרת קורקינטים בנקודות הפזורות בעיר. 

רוברטו הרננדז, תושב סן פרנסיסקו, אמר כי הוא הופתע לראות שהקורקינטים הופיעו יום אחד ברחובות. "זה בעיקר לאנשים לבנים. אני לא מכיר תושב לטיני אחד שמשתמש במכשירים האלה". לאחרונה החלה העירייה להחרים קורקינטים ברחבי העיר ואתמול (ד') היא החרימה 24 מכשירים והודיעה כי תמשיך בפעולות האכיפה. 




מפקח נוסף בעירייה, אהרון פסקין, התראיין לאחרונה בנושא וקרא למקימי חברות הקורקינטים "חבורה של פרחחים מפונקים". 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE