הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"תירו בי! תירו בי!": שוטר של משטרת לוס אנג'לס ירה באדם שנופף בסכין ופצע עצמו
האיש נפצע בידו, אך ניסה לקום שוב ושוב. לבסוף השוטרים הצליחו לעצור אותו והוא נלקח לטיפול - ונעצר. במשטרה חושבים כי הוא ניסה להתאבד בעזרת שוטר

אדם חמוש בסכין באזור גרדנה, הסמוכה ללוס אנג'לס, שעמד וצעד אל שוטרים שיירו בו - קיבל את שביקש. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביקש - וקיבל את מבוקשו. זירת האירוע


האירוע התרחש ביום רביעי בצהריים, מחוץ לקזינו בגבול שכונת Harbor-Gateway בלוס אנג'לס. שוטרים מגרדנה ושוטרים מלוס אנג'לס הסמוכה נקראו למקום האירוע לאחר דיווח על אדם "שעומד בצומת, פוצע עצמו ומעיף סכין לכל עבר". כך מסר לוטננט ג'ון קורינה ממשרד השריף של לוס אנג'לס. גם מכבי האש של לוס אנג'לס קיבלו קריאה בנוגע לאדם שדוקר עצמו בצומת. 

השוטרים ניסו להרגיע את האיש, אך הוא עמד על שלו והמשיך להחזיק את הסכין בידו. השוטרים במקום ירו בו באקדח הלם קל, אך גם זה לא השפיע עליו, אמר קורינה.

עוד נמסר כי האיש ככל הנראה ניגש בצורה מאיימת אל שוטר סיור רכוב של משטרת גרדנה, וזה האחרון ירה בו. האיש נפצע בידו והפיל את הסכין, אך המשיך שוב ושוב לקום. עדי ראייה סיפרו כי גם לאחר הירי, האיש קם חמש או שש פעמים.

בשלב הזה, השתמש שוטר לוס אנג'לס שהיה במקום באמצעי לפיזור הפגנות, וכאשר החשוד ניסה שוב לרוץ, שוטר אחר הלם בו עם טייזר, והוא נעצר.


"התנהגות לא חברתית"

לפני שנורה, החשוד קרא אל השוטרים "תירו בי, תירו בי", אמר קורינה, וציין כי לאיש יש היסטוריה של "התנהגות לא חברתית". הוא הוסיף כי "ייתכן שהוא רצה להתאבד באמצעות המשטרה". גורמים רשמיים מסרו כי  אף שוטר לא נפצע במהלך האירוע.

החשוד נלקח לטיפול בפצע הירי שבידו, ומיד לאחר מכן נעצר בחשד לתקיפת שוטר באמצעות סכין. המשטרה לא מסרה את פרטי האיש, פרט לעובדה כי מדובר בגבר בן 21 ממוצא לטיני. 

השוטרים לקחו מזירת האירוע סכין באורך 12 אינץ', מסרו הגורמים.

תמונות מזירת האירוע הציגו את הסכין על המדרכה, כאשר לידה יש כתם דם, כמו גם חתיכות של פרטי ביגוד וסימונים של חוקרי המשטרה. 

משטרת גרנדה קראה לציבור שלא להגיע למקום, וכך עשתה גם משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE