הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו ג'רזי: לא רק בסטראבקס- תקרית גזענית ב- LA FITNESS הביאה לזעזוע בסניף ברשת
מנהל ושני עובדים בסניף של ענקית מכוני הכושר פוטרו לאחר שסרטון וידאו של שני מתאמנים ממוצא אפרו אמריקאיים אשר לטענתם סולקו ללא סיבה, הפך ויראלי

רשת ל.א. פיטנס ( LA Fitness) פיטרה מנהל ושני עובדים ממכון ספורט בניו-ג'רזי, לאחר ששני מבקרים ממוצא אפרו אמריקאי טענו, כי נפגעו על בסיס גזעני. סרט וידיאו של התקרית שהיו מעורבים בו גם שוטרים, הפך ויראלי ברשת.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



הפיטורים התרחשו לאחר שאחד מהגברים המעורבים, טשיראד אואטס העלה לפייסבוק סרטון, שבו נראים הוא וחברו עומדים במכון הכושר, כשמסביבם שוטרים שהוזעקו למקום על ידי עובדי המכון.
"סילקת אותי מהמכון ללא כל סיבה", נשמע חברו של אואטס, שלא ניתן היה לזהותו, אומר באחד מארבעה סירטונים שהועלו. "תמיד היו לי בעיות רבות עם המועדון הזה. נדרשתי לעבור סריקה ללא כל סיבה",  אומר הגבר. "אני חבר כאן לפחות שמונה שנים".

לפי פוסט שהעלה אואטס, הוא נרשם לפעילות במכון, בהשתמשו בכרטיס אורח שתוקפו ארבעה ימים לפעילות חינמית, ביחד עם חברו, שכבר היה במועדון. "כעבור כחצי שעה ניגשה אלי העובדת הזו ואמרה שעלי לעזוב או לשלם ואני הסברתי לה שזה עתה נרשמתי אצלה, עם כרטיס האורח. היא אמרה שזה החבר שלי שלא שילם (מבלי שהיא ידעה שהמנהל שלה כבר אישר לו להיכנס עם כרטיס החבר שלו)", סיפר אואטס בפוסט.

"החבר שלי אמר לה שהוא חבר קבוע ופעיל ושתג החבר שלו נמצא בלוקר. הוא חש שהוא זוכה ליחס גזעני וכי הוא מובך על ידי עובדת המכון של ל.א. פיטנס וזאת בפני חברי מועדון אחרים שהיו במכון".
משהמשיכו שני הגברים בפעילות הספורטיבית במכון, הגיעו שוטרים למקום והחלו לתשאל אותם אודות החברות שלהם במועדון. "הסברנו להם על כרטיס האורח וכי התג של חברי נסרק ושהסריקה הבהירה שכרטיס החברות בתוקף.", כתב אואטס.

"המשכנו באימון הגופני שלנו וכעבור 10 דקות הגיע המנהל של ל.א. פיטנס ואמר לנו לעזוב, הבהרנו לו שלא עשינו שום דבר לא תקין וכי יש לנו חברות בתוקף במקום", כתב אואטס.
דקות לאחר מכן, כתב אואטס, הגיעו למקום חמישה שוטרים וביקשו מהגברים לעזוב.
"המנהל הזה של ל.א. פיטנס, שסירב להסביר לנו את הסיבה, לכך שהוא בועט אותנו החוצה וסירב למסור לנו את שמו, אמר שנאסר עלי להיכנס למועדון וכי תוקף החברות של החבר שלי פג בו במקום." כתב אואטס.


ל.א. פיטנס לא הגיבה באופן מיידי לבקשה לתגובה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE