הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"להרוג את היהודי הראשון שלי": רשימת חיסול נמצאה אצל תושב דרום קליפורניה שתכנן לפגע בקהילה היהודית במקום
ניקולס ווסלי רוז בן ה-26, תושב אירווין שבמחוז אורנג', אמר לקרוב משפחתו שהוא רוצה להרוג אנשים, במיוחד יהודים, וזו בתגובה דיווח למשטרה שהגיעה לחיפוש בביתו, שם נמצאו ספרות אנטישמית ורשימת חיסול של חברים בקהילה היהודית וכן מטרות של בתי כנסת שבהם תכנן לפגוע. בעקבות זאת הוא נעצר וכעת עומד בפני מאסר ממושך

תושב איירווין שבמחוז אורנג', מואשם בכוונה לבצע פשעי שנאה לאחר שנמצאו באמתחתו ספרות אנטישמית ורשימת חיסול של חברים בקהילה היהודית. הוא הכין רשימת מטרות של בתי כנסת שבהם תכנן לפגוע, כך על פי בכירים במחוז. ניקולס ווסלי רוז (26), החזיק גם תחמושת של כלי נשק בצמוד לרשימת חיסול שבה הופיעו חברים בקהילה היהודית. המשטרה הגיעו לחיפוש בביתו של רוז, לאחר שאמר לקרוב משפחה על רצונו להרוג אנשים, ובמיוחד יהודים. קרוב המשפחה דיווח למשטרת מחוז אורנג', שהופיעה בביתו של רוז ביום שלמחרת.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ניקולס רוז

 

דרכי הפעולה שנקראה "להרוג את היהודי הראשון שלי", נמצאו לצד כדורי אקדח, ספרות אנטישמית ורשימת מטרות של בתי כנסת. ברשימה נמצאו מבנה של קהילת "בית יעקב", יחד עם כנסיות אורתודוקסיות במחוז. רוז נעצר לאחר החיפוש בביתו. 

הוא נאשם בשלוש עבירות של ניסיון לאיומים, 3  סעיפים של הפרת זכויות אדם ו-3 סעיפים של פשעי שנאה. הוא יופיע בפני בית משפט ב-27 באפריל, ועומד בפני עונש מאסר מקסימלי של 6 שנים ו-6 חודשים. ערבות לשחררו נקבעה על סכום גבוה של 500,000 דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE