הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרילוויל: פעוטה מצאה אקדח שאביה השאיר במכונית, וירתה באמה
אב מואשם ברשלנות פלילית והזנחה לאחר שהשאיר את ביתו בת השלוש ברכב עם אקדח טעון והפעוטה ירתה בגבה בטעות באמה, שנמצאת בהריון מתקדם

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע AP

תושב אינדיאנה הואשם ברשלנות על השארת אקדח טעון במכוניתו עם משפחתו לאחר שביתו בת השלוש ירתה בטעות באמה, בזמן שהיה בקניות. שאניק תומאס, האישה שנורתה, סיפרה למשטרה שהיא לא היתה מודעת לכך שבן זוגה, מנזו בראזייר, בן 21, נשא את נשקו כשעזבו את ביתם במישיגן סיטי, אינדיאנה, ביום שלישי האחרון.


צילום: רוב ארנשו / AP


לדברי המשטרה במרילוויל, אינדיאנה, הזוג הגיעו למקום עם ילדיהם, בת שלוש ובן שנה. בראזייר שאל את תומאס אם היא תרצה להצטרף אליו כשהוא הולך לחנות הסמוכה למדוד בגדים. תומאס, בשבוע השביעי להריונה, סיפרה למשטרה שהיא חשה ברע, אז היא החליטה להישאר במכונית שחנתה במגרש במרילוויל, עם הילדים בזמן שבראזייר הלך לחנות.

בראזייר השאיר את אקדח הגלוק 19, 9 מ"מ, בין משענת היד למושב הנוסע הקדמי, נמסר מהמשטרה. בתו בת השלוש לקחה אותו, ותומאס אמר למשטרה ששמעה לפתע "פופ (קול נפץ) חזק, כמו בלון". אז הבינה שהדם שראתה מגיע מגופה. הכדור חדר למושב הנהג, שבו ישבה, ופגע בגבה. היא יצאה מהמכונית כדי לוודא שילדיה בטוחים. ואז מצאה את האקדח, במושב האחורי. בראזייר הואשם בשני סעיפים של רשלנות פלילית ושני סעיפים של הזנחה.


"רק שמענו צעקות", סיפרה הדסה זירקל, עובדת ב- Plato's Closet. "רצנו החוצה עם  אנשים נוספים". הילדים הועברו לשירותי הרווחה של אינדיאנה. "המחשבה הראשונה שלי היתה להוציא את הילדים משם", אמרה רבקה טוד, עובדת נוספת, "תפסנו אותם, הכנסנו אותם פנימה, ופשוט ניסינו לנחם אותם כמיטב יכולתנו". לדברי המשטרה, תומאס עברה ניתוח בעקבות הפציעות מהם סבלה וסובלת מנזק עצבי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE