הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רצח שוטרים בפלורידה: אדם חמוש ירה למוות בשני סגני שריף שישבו לאכול במסעדה
סיבת הרצח לא ברורה. לאחר שירה בשני השוטרים, נמצאה גופתו של החשוד מחוץ למסעדה

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע


שני סגני שריף בצפון פלורידה נרצחו אתמול (חמישי) אחר הצהריים, לאחר שאדם חמוש ניגש לחלון של מסעדה סינית בה הם אכלו וירה בהם למוות, לדברי הרשויות. הירי התרחש בסביבות השעה 15:00, בטרנטון, פלורידה, כ -30 קילומטרים ממערב גיינסוויל. כאשר שוטרים נוספים הגיבו לקריאה מהמסעדה, Ace China, הם מצאו בפנים את שני השוטרים מתים. החשוד, ג 'ון הוברט היינוט, בן  59, נמצא מת מחוץ למסעדה כתוצאה מירי, כך על פי משרד השריף של מחוז גילכריסט (Gilchrist). ממשרד השריף נמסר כי המניע לא היה ברור. במסיבת עיתונאים ביום חמישי בלילה, השריף, בובי שולץ, סירב לאשר אם החשוד התאבד. הרשויות בפלורידה חוקרות את האירוע.


סמל נואל רמירז, בן 29, אחד משני סגניו של השריף שנהרגו בטרנטון, פלורידה.

 


שריף שולץ זיהה את הקורבנות כסמ"ר נואל רמירז, בן 29, וסגן טיילור לינדסי, 25. סמל רמירז, שהצטרף למחלקה בשנת 2016, היה נשוי ואב לשני ילדים קטנים.
"יצרתי קשר עם המשפחות, וכפי הצפוי, אי אפשר להיות מוכן למשהו כזה", אמר שריף שולץ. "אבל אין לטעות, הם גאים במשפחותיהם. הם הבינו שליקיריהם יש תג ודבר כזה יכול לקרות". טרנטון היא עיירה קטנה של כ -2,000 תושבים, רצח השוטרים משך את תשומת הלב במקום. שולץ מסר כי מדובר במחלקה קטנה, עם 27 שוטרים בלבד, ומותם כואב במיוחד.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE