הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוד הפופולריות של רשת Shake Shack הוא בתפריט הבסיסי ובאווירה הטרנדית שמושכים את הקהל
בשנת 2004, נפתחה המסעדה הראשונה של הרשת, במדיסון סקוור פארק. בעקבות ההצלחה נפתחו מסעדות נוספות. כאשר כיום מפעילה הרשת 16 מסעדות, גם בהוליווד, סנצ'רי סיטי בקליפורניה ובסקוטסדייל אריזונה

המסעדה הטרנדית, Shake Shack (שייק שאק), החלה את דרכה כעגלה לממכר נקניקיות, במדיסון סקוור פארק בשנת 2001. אך בקיץ 2002, כשהפופולריות של המקום הלכה וגדלה והתורים השתרכו לאורך כל הרחוב, החליטו הבעלים להפעיל עוד עגלה. בקיץ 2003 הוסיפו עגלה שלישית.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המבורגר עם בשר עוף או בשר בקר


ב-12 ביוני, 2004, נפתחה המסעדה הראשונה של הרשת, במדיסון סקוור פארק. בעקבות ההצלחה נפתחו מסעדות נוספות. כאשר כיום הרשת מפעילה 16 מסעדות, גם בהוליווד, סנצ'רי סיטי בקליפורניה ובסקוטסדייל אריזונה.

המסעדה מגישה מנות המבורגר עם תוספות לפי בחירה. בתחילת התור, מקבלים תפריט כך שכשמגיעים לקופה, כבר יודעים מה מתחשק להזמין. התפריט די מצומצם ובסיסי וכולל מנות, כגון המבורגר עם בשר עוף או בשר בקר (100 אחוז אנגוס), תוספות שונות וצ'יפס. בפרק המשקאות אפשר למצוא בירה, יין, קפה או משקה תוסס.
יתכן שזו המסעדה היחידה בארצות הברית, שמציעה גם מנות לכלבים, כך שהם לא ירגישו מקופחים. הכלבים יוכלו ליהנות מביסקוויטים בטעם חמאת בוטנים או וניל.

הרשת מפעילה 16 מסעדות, גם בהוליווד, סנצ'רי סיטי בקליפורניה ובסקוטסדייל אריזונה

כתובת בניו יורק: Southeast Corner of Madison Square park and E 23rd St.
שעות פתיחה: מדי יום בין השעה 11 בבוקר לשעה 11 בלילה.
כתובת בלוס אנג'לס: 135 N Grand Ave, Los Angeles, CA 90012
שעות פתיחה: ימי שני עד שישי החל מהשעה 7 וחצי בבוקר ועד 11 בלילה. בימי שבת וראשון מהחל מהשעה 8 וחצי בבוקר ועד 11 בלילה.
אתר: www.shakeshack.com

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE