הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא לפספס: הזדמנות להצצה נדירה בטירה הקסומה, Castle Green, עם ביקור בחדר התה
ב-13 במאי, יום האם, וב-3 ביוני אפשר יהיה להצטרף לסיורים מודרכים במתחם הטירה. הסיורים יקחו את המבקרים דרך הסלון הגדול, חדר התה, החדרים התורכיים, הספריה, אולם הריקודים והחצר הירוקה

ביום האם, שיחול ב-13 במאי, יפתחו שעריו של בניין יפיפה, שנראה כמו טירה קסומה מסיפור אגדות או מעיר אירופית עתיקה, Castle Green. כל מי שביקר בפסדינה, לוס אנג'לס, לא יכול שלא להתלהב מהטירה הירוקה, המשמשת לאירועים חגיגיים למיניהם, כגון חתונות וערבי התרמה שעורכים ארגונים שונים. הטירה נבנתה בשנת 1899 והיא אינה פתוחה לקהל הרחב בדרך כלל.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טירה קסומה מסיפור אגדות

אך ביום האם אפשר ליהנות מהזדמנות נדירה להציץ בטירה הקסומה ולהצטרף לסיור מודרך. ניתן להוסיף ביקור בחדר התה בעבור תשלום נוסף. בשנת 1993, נוסד ארגון חברי הטירה שמטרתו לשמר את הבניין ההיסטורי. במרוצת השנים, אסף הארגון מספיק כסף על מנת להשלים פרויקטים רבים לשימור המקום.

ב-3 ביוני, בין השעה 1 לשעה 5 אחר הצהריים, יפתחו שוב השערים לקהל הרחב, על מנת שניתן יהיה להתרשם מהשלמת הפרויקט האחרון שבוצע במתחם, עם הגשר, ששמו פרומנד הול. הסיורים יקחו את המבקרים דרך הסלון הגדול, חדר התה, החדרים התורכיים, הספריה, אולם הריקודים והחצר הירוקה.

מחיר: 30 דולר לאדם בהזמנה מראש ו-35 דולר בכניסה. המחירים לסיורים הכוללים את שעת התה: 85 דולר.
כתובת: 99 South Raymond Avenue Pasadena, California 91105 in Old Pasadena
אתר: friendsofcastlegreen.org

במרוצת השנים אסף הארגון מספיק כסף על מנת להשלים פרויקטים רבים לשימור המקום

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE