הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: גבר ירה למוות בבת זוגו ופגע אנושות בבתו בת ה-8
במשטרה מעריכים, כי בין בני הזוג התפתח ויכוח מילולי , שהביא לאירוע במהלכו ירה גבר מספר יריות בחברתו מזה כתשע שנים. בתם בת ה-8, נפגעה בטעות מהירי ואז הובהלה על ידו לבית החולים

במשטרה מעריכים, כי בין בני הזוג התפתח ויכוח מילולי , שהביא לאירוע במהלכו ירה גבר מספר יריות בחברתו מזה כתשע שנים. בתם נפגעה בטעות מהירי ואז הובהלה על ידו לבית החולים


ביום שבת, הובא חואן רודריגז (29), למעצר לאחר שירה מספר פעמים בחברתו והרג אותה. במהלך הירי פגע רודריגז בבתו בת ה-8, בביתם שבקומפטון, לוס אנג'לס. שם מצאה המשטרה גם שני ילדיהם הנוספים של בני הזוג כשהם ללא פגע.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השוטרים שהגיעו לבית מצאו שם את שני הילדים הנוספים של בני הזוג, ילד בן כשנה וילדה בת כשלוש שנים


מהפרטים שמסרה משטרת לוס אנג'לס עולה, כי רודריגז נלקח, כאמור, למעצר בחשד לרצח ותקיפה בנשק חם, ללא אפשרות לשחרור בערבות.

הירי בוצע בסביבות השעה 1:42 בלילה, בבית מספר 12400, בדרום שדרת גראנדי, באזור קומפטון. בצילומים נראים קציני משטרה כשהם מגיעים אל הרחוב בשכונת המגורים. בלשי המשטרה סבורים, כי בני הזוג היו נתונים בוויכוח מילולי, כשרודריגז ירה מספר יריות בחברתו מזה כתשע שנים. בתם בת ה-8, נפגעה בטעות מהירי ואז הובהלה על ידי רודריגז לבית החולים. היא נמצאת במצב קריטי והועברה לניתוח אמש בשעות הבוקר.

השוטרים שהגיעו לזירת האירוע מצאו את חברתו של רודריגז עם סימני ירי של לפחות כדור אחד בפלג גופה העליון. היא הוכרזה כמתה במקום. השוטרים שהגיעו לבית מצאו שם את שני הילדים הנוספים של בני הזוג, ילד בן כשנה וילדה בת כשלוש שנים, כשאף אחד משני הילדים לא נפגע.

השוטרים החלו לחקור את רודריגז. השכנים היו מופתעים כששמעו על מעצרו וסיפרו שהמשפחה נראתה נורמלית ושמחה. האמא היתה זו שטיפלה בילדים, בזמן שרודריגז היה בעבודה, הוסיפו השכנים.


כל מי שבידו פרטי מידע נוספים מוזמן להתקשר למחלקת רציחות בתחנת המשטרה, בטלפון 323-890-5500. המעוניינים למסור מידע בעילום שם מוזמנים להתקשר לטלפון 800-222-8477, באמצעות שימוש באפליקציית הטלפון החכם P3 Tips או באמצעות גלישה לאתר  lacrimestoppers.org.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE