הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: לקראת חגיגות 70 לישראל
כמו בכל שנה, לכבוד חגיגות יום העצמאות, יקיים ארגון ה-IAC בלוס אנג'לס את הפסטיבל השנתי בראנצ'ו פארק בציון 7 עשורים למדינת ישראל

פסטיבל יום העצמאות שמושך אליו מדי שנה כ- 15 אלף איש מהקהילה הישראלית, יהודים אמריקאים ואפילו פרו ישראלים, הינו הפסטיבל הגדול ביותר מחוץ לגבולות ישראל. השנה יעמדו החגיגות בציון 70 שנים למדינת ישראל ואכן זו סיבה למסיבה. אומנים מהשורה הראשונה בישראל, הופעות לילדים, מטס אווירי, דוכני יריד ואוכל, שלל פעילויות ואטרקציות לילדים ומבוגרים, מצגות אומנות ועוד.

על הבמה המרכזית יעמדו השנה כוכב הילדים יובל המבולבל, נעמה סופר על, מופע הלהקות הצבאיות של BASE BAND , מופע ריקוד של להקת "מחול לוהט". המופע המרכזי, "לוקחים את הזמן", עם רוני דלומי, לי בירן ואליאנה תדהר והשואו הסוחף והפופולרי של השנה שיחתום את החגיגות , הטודו בום של הפסטיבל, סטטיק ובן אל! גם בבימת הילדים יהיה שמח עם כוכבת הילדים צפצולה והופעות מקומיות של תמרי מלכת הילדים ועוד.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


דודו אהרון על הבמה המרכזית בעצמאות 69. צילום: ג'וסף אברהם פאל


בכל רחבי הפארק יהיו פעילויות ואטרקציות לילדים ומבוגרים, מלונה פארק ענק לתחנות יצירה, בין היתר של הכנת תכשיטים, איפור פנים ובלונים ועד לדוכני היריד והאומנים, "שוק הכרמל", והאוכל הכשר. פינות ישיבה באוהל מרוקאי, מגה אפיית חלה, ספארי רמת גן שמגיע עד אליכם עם רכיבה על גמלים, סוסי פוני ופינת ליטוף ענקית, ואם חשקה נפשכם בכוס בירה תוכלו להנות ממנה בבר שמשקיף על הבמה המרכזית.

לרגל ציון 70 שנות קיום למדינת ישראל הוקם בפארק "מסע הזמן" בו תוכלו להסתכל ולהיזכר ברגעים הגדולים של מדינת ישראל מהקמתה ועד היום. 

רגע חכו, עוד לא סיימנו עם ההפתעות,  על פרויקט הרימונים שמעתם?! פרויקט קהילתי ייחודי במינו. בשטח הפסטיבל יהיו פזורים רימוני ענק שעוצבו על ידי חברי הקהילה, מאומנים מקומיים, בתי ספר ועד לבתי כנסת, שכל אחד מהם עיצב בצורה ייחודית את הרימון שלו לציון חגיגות 70 למדינת ישראל. אתם תבחרו ותקבעו מי יהיו 3 הזוכים בפרויקט.

מתחם מאוד מעניין ומרתק השנה, הוא מתחTAGLIT INNOVATION CENTER” ".  המתחם המרגש והחדשני הזה יאפשר לכם ללמוד על ההתקדמות של חברות הסטארט אפ בתחומים שונים, כגון מדע, רפואה, אבטחה, חלל ועוד. הביקור במרכז תגלית יתחיל בחקר התערוכה האינטראקטיבית ומבט חד על כל מה שהמדינה הקטנה שלנו מספקת לעולם. משהו שכולנו יכולים להתגאות בו. 

ארז גולדמן ,מנכ"ל IAC LOS ANGELES: "לקהילה הישראלית והיהודית אמריקאית בלוס אנג'לס יש אפשרות נדירה שלא קיימת בערים גדולות אחרות בעולם, להשתתף בפסטיבל יום העצמאות הגדול ביותר מחוץ לגבולות מדינת ישראל. לחרוט בזכרונם של הדורות הצעירים ולהעניק להם את החוויה האותנטית שנמצאת לכולנו ב- DNA, את המסורת של חגיגות העצמאות של ישראל. שבכל שנה חוגגים את יום העצמאות למדינה האחת והיחידה של כולנו. אני מזמין את כולכם להצטרף אלינו לחגיגות ה-70 של מדינת ישראל, ביום ראשון ה-6 במאי בפארק ראנצ'ו. לא רק בגלל ההופעות עם אומנים מהשורה הראשונה, לא האוכל או האטרקציות, אלא בגלל השליחות שלכולנו יש, לחגוגעצמאות למדינת ישראל." 


בטוח שאחרי הסקירה המקיפה של מה שמחכה לכם בחגיגות יום העצמאות בפארק השתכנעתם שאת ההפנינג הזה אסור לכם לפספס . 6 במאי, ראנצ'ו פארק, מ- 12 עד 7 בערב.

כרטיסים במכירה מוקדמת celebrateisrael.org/LA- $17, כרטיסים בכניסה $30.

כעת כרטיסים נמכרים ב- $17 אונליין עד יום העצמאות. אחרי החג יעלה המחיר ל - $20 לכרטיס.

בואו בהמוניכם להפגין תמיכה במדינה שכולנו אוהבים ומוקירים על 70 שנות קיומה! 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE