הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נאספו 23 אלף חתימות לתמיכה בהוספת המבורגר צמחוני לתפריט של מקדונלדס
באתר הקבוצה נכתב: "המבורגר טבעוני וצמחוני, כמו זה שנוסף לתפריט של ווייט קסטל, מציל בעלי חיים ולהכנתו משתמשים בפחות מים. בהמשך לכך, ההמבורגר הטבעוני ידידותי יותר לסביבה, בהשוואה להמבורגר מהחי. למעשה, בחירה בהמבורגר נטול בשר במקום בשר בקר, חוסכת בעשרים גלונים של מים"

רשת מסעדות ההמבורגר, White Castle (ווייט קסטל), הודיעה לאחרונה על השקה נרחבת של כריך חדש, בשם אימפוסיבל סליידר, עם המבורגר נטול בשר, מאה אחוז טבעוני. ההמבורגר נראה, כאילו הוא עשוי בשר אמתי וטעמו כשל בשר אמתי. כעת, הוגשה לרשת המזון המהיר, מקדונלדס, בקשה לשילוב כריך דומה בתפריט שלה. את הבקשה הגישה קבוצת אקטיביסטים בשם "קייר2".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אם ה"אימפוסיבל בורגר" ימשיך להיות פופולרי כפי שהיה בשנה החולפת, לא ידרש זמן רב עד שיגישו אותו גם במקדונלדס 

באתר הבית של הקבוצה נכתב, כי נאספו למעלה מ-23 אלף חתימות, כשהמטרה היא להשיג 25 אלף חתימות. חברי הקבוצה טוענים, כי מקדונלדס יכולה להוסיף את הכריך לתפריט, בדיוק כפי שמסעדת ווייט קסטל עשתה. בקבוצה מאמינים, כי תוספת המבורגר טבעוני לתפריט הרשת תשפיע דרמטית במגוון דרכים.

באתר הקבוצה נכתב: "המבורגר טבעוני וצמחוני, כמו זה שנוסף לתפריט של ווייט קסטל, מציל בעלי חיים ולהכנתו משתמשים בפחות מים. בהמשך לכך ההמבורגר הטבעוני ידידותי יותר לסביבה, בהשוואה להמבורגר מהחי. למעשה, בחירה בהמבורגר נטול בשר במקום בשר בקר, חוסכת בעשרים גלונים של מים".

יצרנית הבורגר נטול הבשר, Impossible Foods (אימפוסיבל פודס), השקיעה שנים בעבודה על המוצר שמכיל תפוחי אדמה, חיטה, סויה, שמן קוקוס ומרכיבים טבעיים אחרים. ההמבורגר זוכה לטעם בשרני באמצעות הוספת חומר בשם Heme, שמיוצר במעבדה באמצעות חומרים צמחיים. התוצאה היא המבורגר טבעוני בעל מרקם דמוי בשר, שאפילו "מדמם" כאשר נוגסים בו, בדיוק כמו פטי בקר.

"מקדונלדס כבר מציעה המבורגרים טבעוניים, רק לא כאן, בארצות הברית", כך לדברי חברי הקבוצה. מוקדם יותר השנה, רשת המסעדות העולמית החלה להציע המבורגר על בסיס סויה, ללקוחות בשוודיה ובפינלנד. המנה זכתה להצלחה.

שנים של עבודה על המוצר שמכיל תפוחי אדמה, חיטה, סויה, שמן קוקוס ומרכיבים טבעיים אחרים

מנות ההמבורגר הטבעוני נמכרות ב-140 מסעדות רשת "וייט קסטל". שילוב ההמבורגר הטבעוני בתפריט הרשת האמורה, אינו כרוך בעבודה רבה כמו זו הדרושה על מנת לשלב את ההמבורגר בתפריט שמגיעים ב-14,000 סניפים של מקדונלדס, ברחבי ארצות הברית. עדיין, אם ה"אימפוסיבל בורגר" ימשיך להיות פופולרי כפי שהיה בשנה החולפת, לא ידרש זמן רב כל כך עד שיציעו אותו גם במקדונלדס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE