הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
וולמארט תשדרג את אתר האינטרנט שלה כחלק מהתחרות עם אמזון
הפעם האחרונה שבה שונה האתר הייתה ב-2014, אז הוכנסו מספר שינויים מינוריים. כעת מבקשת ענקית הקמעונאות לשנות את פני האתר כחלק מהמלחמה ההולכת וגוברת עם אמאזון. במהלך החודש דיווחה הרשת על ירידה של 12% בערך המניות

וולמארט מבצעת שינויים באתר האינטרנט שלה, זאת כחלק מהעימות העסקי הגובר עם אמאזון. הרשת עתידה לחשוף בתחילת מאי חידושים שונים בכל הקשור בפעילותה ברשת. בחברה מעריכים כי מראה אתר אינטרנט נקי, מודרני ופשוט יותר, יסייע לה לזכות בנתח שוק נוסף.

החברה הממוקמת בבנטוויל ארקנסו, 
השקיעה בעסקיה המקוונים, בניסיון לקשר באופן טוב יותר בין חנויותיה הפיזיות הפרושות ברחבי ארה"ב ובין אתר האינטרנט שלה ובכך להקל על קהל הלקוחות לאסוף הזמנות שביצעו על גבי הרשת בחנויות השונות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



השינוי יכלול מנעד צבעים גדול יותר, פונטים קריאים יותר ותמונות אינפורמטיביות. רשת הענק, טרם חשפה את עלות השינויים שהיא עתידה להציג. הפעם האחרונה בה וולמארט עידכנה את אתר האינטרנט שלה הייתה בשנת 2014, אולם השינויים לא היו דרמטיים, כך אמרה דוברת מטעם רשת הענק, דנית מרקוארדט.

בקרוב, האתר יהיה בעל סידור ויזאולי שונה וזאת תלוי בקטגוריות המוצרים השונות, דבר שיאפשר לקהל הלקוחות לרכוש מוצרי מזון, באופן שונה מהדרך שבה הוא רוכשים בגדים ואביזרי אופנה, או מוצרים לשיפור הבית. מוולמארט נמסר בחודש פברואר כי מכירותיה על גבי הרשת גדלו ב-23% ברבעון האחרון, המהווה פחות חצי משעור הגדילה אותו רשמה בכל אחד משלושת הרבעונים הקודמים.

החברה פרסמה כי הכנסותיה הכלליות מעסקייה המכוונים במהלך שנה עומדות על היקף של 11.5 מליארד דולר. סך כלל מכירותיה של וולמארט עמדו על 318.5 מליארד דולר. נכון להיום, מניותיה של וולמארט רשמו ירידה בערכן בשיעור של 12 אחוזים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE