הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דאלאס: נעצר חשוד בהריגת שוטר ופציעתם של עוד שניים
אירוע חילופי ירי בין כוחות המשטרה שהוזעקו אמש לחנות הום דיפו בעיר לבין לקוח שסירב לצאת ממנה, הסתיים בתוצאות טרגיות. בתום מרדף של שעות נלכד החשוד

שוטרים הוזעקו אמש (שלישי) לחנות "הום דיפו" בצפון דאלאס בעקבות תלונה שהתקבלה על לקוח שמסרב לעזוב את השטח בהוראת המאבטח. שוטר שלא היה בתפקיד ונכח במקום הוא זה שקרא לשוטרים הנוספים, וכאשר אלו הגיעו האירוע הפך במהרה לאלים במיוחד. ארמנדו לואיז חוארז, בן 29, שלף נשק והחל לירות לכל עבר. מהירי נפצעו שני השוטרים שהגיעו למקום, כמו כן המאבטח של החנות. הכאוס שנוצר במקום בעקבות הירי אפשר לחוארז לברוח. לאחר מבט במצלמות האבטחה הצליחו השוטרים לזהות את הרכב שבו נמלט וכעבור כ-6 שעות הצליחו הרשויות ללכוד אותו בתום מרדף  ארוך. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ראש עיריית דאלאס מייק רולינגס כינס מסיבת עיתונאים אמש לאחר שהסתיים האירוע הקשה. "תפסנו את הבחור שלנו אבל אנחנו ממשיכים להיות מודאגים מחוסר הכבוד שנותנים למשטרה, כאן בדאלאס ובארה"ב כולה." כזכור, לפני שנתיים נרצחו חמישה שוטרים בעיר אחרי שחייל לשעבר ארב להם. האירוע זעזע את ארה"ב כולה ואת העיר דאלאס בפרט.

לאחר הירי אמש נלקחו הפצועים לבית החולים, שם נאלצו לקבוע את מותו של אחד מהשוטרים. מפקדת משטרת דאלאס, רנה הול, ערכה היום מסיבת עיתונאים בה הודיעה על מותו בצער רב: "אנו שבורי לב בעקבות מותו של השוטר רוג'ליו סנטאנדר ומבקשים מכם להתפלל למען משפחתו ולמען הפצועים הנוספים." מבית החולים נמסר שמצבם של הפצועים הנוספים ממשיך להיות קשה אך יציב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE