הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לילה לא שקט במחוז אורנג'. בסייפרס ובאנהיים נשדדו הלילה באיומי אקדח שתי חנויות נוחות
בשני המקרים שודד חמוש באקדח ולבוש חולצה כהה נכנס לחנויות 7-אילבן בסייפרס ובאנייהם ודרש באיומים את הכסף שבקופה. במשטרה מעריכים כי למרות הדמיון, מדובר בשני שודדים שונים


שני מקרים של שוד התרחשו היום (ד') בסייפרס ובאנהיים שבמחוז אורנג', קליפורניה. הראשון התרחש לקראת השעה 1 בלילה בעיר סייפרס, ברחוב ואלי וויו. גבר חמוש באקדח נכנס לחנות 7-אילבן כשלראשו מסיכת סקי, ודרש מהמוכר את הכסף שבקופה. המוכר סיפר כי פעל לפי הנהלים ומסר לשודד 400 דולר במזומן. לאחר שקיבל את השטרות, העבריין נמלט מהחנות לכיוון סייפרס קולג'. כוחות משטרה פתחו בחיפושים אחר החשוד, אך הם לא הצליחו לאתר אותו. גם השוד וגם המרדף הסתיימו ללא נפגעים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פנה אל הקופאי באיומי אקדח. השוד  באנהיים



לפי תמונות מצלמות האבטחה בחנות, השודד הוא גבר ממוצא אפרו אמריקאי. הוא לבש מסיכת סקי כחולה וקפוצ'ון כחול. החוקרים משתמשים כעת בצילומי האבטחה בניסיון לזהות ולאתר את החשוד.

כחצי שעה לאחר מכן, בסביבות השעה 1:20 בלילה, התרחש שוד נוסף במחוז - הפעם ברחוב ווסט בול בעיר אנהיים. גם במקרה הזה נכנס אדם חמוש באקדח לחנות ותחת איומים לקח כסף מהקופה. הוא נמלט מהסניף ונעלם והאירוע הסתיים ללא פצועים.

עדי ראיה לשוד מסרו לחוקרים תיאור של העבריין, ולפיו מדובר בגבר ממוצא דומה בשנות ה-30 לחייו. גם החשוד כאן, כמו זה בשוד שהתרחש זמן קצר לפני כן בסייפריס, לבש חולצה בצבע כהה. 


השודד עטה מסיכת סקי כחולה

למרות הסמיכות בזמנים והדמיון בין שיטות הפעולה, במשטרה מעריכים שלא מדובר באותו שודד. החוקרים מעריכים כי לא סביר שאותו אדם ישדוד שתי חנויות כשבאחד המקרים הוא עוטה על עצמו מסיכה ובשני הוא בפנים גלויות.

מקרי השוד נפוצים באזור לא רק היום: הקופאי בחנות הנוחות בסייפרס שהיה במשמרת במהלך האירוע סיפר בראיון לתחנת טלוויזיה מקומית כי זאת כבר הפעם השלישית שבה הוא נשדד באיומים בתקופת עבודתו בסניף. "חשבתי מה אם האקדח לא טעון ומה אם אנסה להשתלט על הנשק של השודד, אבל זה פשוט לא שווה את זה" הוא הוסיף.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE