הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בקולנוע: הדינוזאורים חוזרים ל"פארק היורה - נפילת הממלכה"
הסרט החמישי בסדרת הסרטים המפורסמת יוצא למסכים בקרוב, ושוב פעם הדינוזאורים מאיימים על חייהם של ציבור רחב. סטיבן שפילברג, שביים את שני הסרטים הראשונים בסדרה, שימש כעת מפיק בפועל

סדרת הדינוזאורים, אותה יצר סטיבן ספילברג לראשונה בשנת 1993, לא תרד כנראה לעולם מהמסכים ותמשיך לרוץ עוד מספר דורות. הנה, מקץ 25  שנים, אנו שוב נפגשים עם הדינוזאורים בסרט ההמשך: עולם היורה נפילת הממלכה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הדינוזאורים חוזרים שוב ושוב לקולנוע


עולם היורה: נפילת הממלכה (באנגלית Jurassic World: Fallen Kingdom) הוא סרט מדע בדיוני אמריקאי בבימויו הבמאי הספרדי חואן אנטוניו ביונה, ולפי תסריט של קולין טרוורו (במאי הסרט הקודם) ודרק קונולי. זהו הסרט החמישי בסדרת הסרטים "פארק היורה", העוסקת באי בו מדענים שיבטו דינוזאורים למטרות כלכליות.

סטיבן שפילברג, שביים את שני הסרטים הראשונים בסדרה, משמש בסרט זה כמפיק בפועל. הצילומים התקיימו מפברואר עד יולי 2017 באנגליה ובהוואי.

ולתקציר העלילה: לאחר חורבנו של פארק השעשועים "עולם היורה" באיסלה נובלר, הדינוזאורים מסתובבים חופשי באי במשך שלוש שנים, עד להתפרצות געשית המאיימת על קיומם. מנהלת המתקנים בפארק לשעבר, קלייר דירינג (ברייס דאלאס הווארד), מקימה ארגון שמטרתו להגן על הדינוזאורים על האי. קלייר מגייסת את אוון גריידי, (כריס פראט), מאמן הדינוזאורים לשעבר ב"עולם היורה", כדי לעזור לה להציל את הדינוזאורים שנותרו על האי.


ושוב, החיים של כולם בסכנה


אוון מנסה לאתר את בלו (Blue) האחרונה שנותרה מבין ארבעת הרפטורים שאימן בעברו. קלייר ואוון מגלים כי ארגון נוסף מנצל את הדינוזאורים ומוכר אותם כחלק ממכירה פומבית לציבור, ביניהם בן כלאיים המכונה "אינדורפטור", דינוזאור מפלצתי ששם את חייהם של אוון, קלייר, והציבור בסכנה.

בסרט מופיע גם השחקן ג'ף גולדבלום בתפקיד איאן מלקולם, המדען מהסרטים הראשון והשני בסדרה. בסרט זה הוא משחק בתפקיד אורח בו הוא נותן נאום קצר לקהילה המדעית.

כריס פראט וברייס דאלאס הווארד שכיכבו בסרט הקודם בסדרה, עולם היורה, חוזרים אף הם לתפקידם מהסרט הקודם.


תאריך יציאה: ה-7 ביוני

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE