הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ממשיך להיות גיבור: הצעיר שניטרל את היורה במסעדה בטנסי עושה שוב דבר מדהים
אחרי שהוכרז כגיבור על ידי מדינת טנסי, ממשיך ג'יימס שואו ג'וניור בשלו. הוא הצליח לגייס עד כה יותר מ-150 אלף דולר לטובת משפחות הקורבנות

שעות ספורות לאחר שהצליח לנטרל את היורה ממסעדת בית הוואפל בטנסי ולקח לו את הנשק, ג'יימס שואו ג'וניור פתח בקמפיין מימון המונים כדי לסייע למשפחות ההרוגים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שואו במסיבת עיתונאים זמן קצר לאחר הירי


הקמפיין הצליח לגייס עד כה יותר מ-150 אלף דולר, פי עשרה מהיעד הראשוני שלו. והוא לא היחיד. גם המסעדה שבה בוצע הירי שגבה את חייהם של ארבעה בני אדם הודיעה כי תתרום את הרווחים של החודש הקרוב למשפחות הנפגעים. 

בנוסף, תושב ניו יורק פתח בקמפיין מימון המונים למען שואו עצמו, והצליח לגייס 165 אלף דולרים מיותר מחמשת אלפים תורמים.  נבחרי ציבור בטנסי נתנו כבוד לשואו בן ה-29, על פעולותיו במהלך הטבח ועל היחס שלו לקורבנות. המועצה הכללית של המדינה הכירה בו באופן רשמי כגיבור. 

"אתה הגיבור שלי ושל טנסי", אמר הסנאטור הרפובליקני ג'ייסון פאוול. שואו ישב עם חבר בדלפק המסעדה ביום ראשון, כאשר היורה, שלבש רק ז'קט ירוק לגופו, עמד מחוץ למקום ופתח באש. ברגע שהחלה המהומה, שואו רץ מהר לשירותים תוך שהוא לא מאבד קשר עין עם היורה, והמתין להפסקה בירי. כאשר זו הגיעה, שואו התנפל עליו.


היורה, טראוויס ריינקינג בעת מעצרו


"הבנתי שאם אני הולך למות, הוא יצטרך לעבוד עבור זה", אמר שואו לאחר האירוע. הוא הוסיף כי השניים התעמתו זה עם זה במשך דקה שלמה. לדבריו, הקנה של הרובה היה עדיין חם בזמן שהשניים נאבקו עליו. הוא השליך אותו מאחורי הדלפק, והיורה ברח.

שואו יצא מהאירוע עם כוויה ביד ופציעה קלה במרפק מכדור ששפשף אותו. 

למשטרה לקח קרוב ל-36 שעות כדי לאתר ולעצור את היורה, טראוויס ריינקינג. הוא מואשם בארבעה מעשי רצח, ארבעה ניסיונות רצח ואישום אחד של החזקת נשק באופן לא חוקי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE