הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המלצה: בספרה החדש, "המורה לעברית", מעודדת מאיה ערד את הגיבורות ללמוד להשתנות ולהתבגר מתוך הכישלון
בכתיבתה המדויקת והחכמה, המשלבת הומור ואירוניה עם רגישות רבה לדמויות ולמניעיהן, מעודדת ערד את הגיבורות שלה לפעול ולהתמודד עם המרחקים שנפערים בחייהן

את עלילת ספרה החדש, מורה לעברית, ביססה הסופרת, מאיה ערד, על המקום בו היא מתגוררת: ארצות הברית.

בחלוף הזמן נקלעות שלוש נשים, שהן או שילדיהן היגרו לפני שנים לארצות הברית, למשבר. הן חשות שעליהן לנקוט בצעד קיצוני על מנת להיחלץ ממנו. אילנה היא מורה ותיקה בקולג' במערב התיכון, שבנתה לעצמה אימפריה קטנה להוראת עברית. כאשר מגיע לאוניברסיטה פרופסור צעיר לספרות עברית, אילנה מגלה שלא מדובר בבעל ברית אלא באויב מסוכן ויוצאת למאבק מקצועי ופוליטי, על מנת להגן על מפעל חייה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ספריה הקודמים של ערד הפכו לרבי מכר וזכו לביקורות משבחות

מרים, שבנה היגר לארצות הברית והקים בה משפחה, מבינה שאם לא תעשה מעשה ותכפה עליו ביקור, היא לא תזכה להכיר את הנכד שנולד לה. הביקור הלא רצוי מחולל תהליכים בלתי צפויים וחושף את הסדקים בחיי הבן ומשפחתו. אפרת, ישראלית החיה בקליפורניה, נחושה לעזור לבתה, הסובלת מקשיים חברתיים בחטיבת הביניים. היא מתחילה לעקוב אחר פעילות בתה ברשתות החברתיות המקוונות ובדרך חוצה לא מעט קווים אסורים.

בכתיבתה המדויקת והחכמה, המשלבת הומור ואירוניה עם רגישות רבה לדמויות ולמניעיהן, מעודדת ערד את הגיבורות שלה לפעול, להתמודד עם המרחקים שנפערים בחייהן וללמוד מתוך הכישלון כיצד להשתנות ולהתבגר.

ערד מתגוררת בארצות הברית יחד עם בעלה, רויאל נץ, המשמש כפרופסור ללימודים קלאסיים, להיסטוריה ולפילוסופיה של המדע באוניברסיטת סטנפורד ועם שתי בנותיהם.

ספריה הקודמים של ערד הפכו לרבי מכר וזכו לביקורות משבחות. בין הספרים גם "מקום אחר ועיר זרה", "שבע מידות רעות", "אמן הסיפור הקצר", "חשד לשיטיון", "העלמה מקזאן" ו"מאחורי ההר".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE