הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נסחפים בקולנוע: הסרט Adrift מבוסס על סיפור אמתי, שבבסיסו הרצון לשרוד ולהציל את האהבה
לאחר ששרדו סופת הוריקן, מתעוררת תמי ומגלה, כי בן זוגה, ריצ'ארד, פצוע קשה וכי ספינתם הרוסה. כשסיכויי ההצלה קלושים, מחליטה תמי לעשות הכל על מנת לשרוד ולהציל את אהבת חייה

ב-1 ביוני, חוזרת שיילין וודלי (26) ("אשמת הכוכבים") למסך הגדול עם הסרט, Adrift (נסחפים), יחד עם סם קלאפלין ("משחקי הרעב"). הסרט מבוסס על סיפור אמתי. במרכז העלילה זוג אוהבים, שמחליט לצאת יחד למסע הפלגה ונסחף בסופת הוריקן אימתנית ומסכנת חיים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


וודלי תופסת זמן מסך משמעותי, שנמשך לאורך כל הסרט כמעט

לאחר ששרדו את האירועים, מתעוררת תמי ומגלה, כי בן זוגה, ריצ'ארד, פצוע קשה וכי ספינתם הרוסה. כשסיכויי ההצלה קלושים, מחליטה תמי לעשות הכל על מנת לשרוד ולהציל את אהבת חייה.

וודלי זכתה במעמד של כוכבת בעקבות סדרת הסרטים, The Divergent. אך לאחר שלושה סרטים בסדרה, היא הבחינה שהיא כל כך מזוהה עם התפקיד שלה עד שהיא לא מקבלת כמעט תפקידים אחרים. זאת, בעוד שיריבתה, ג'ניפר לורנס (27), לא מפסיקה לככב בסרטים ובכל פעם בתפקידים מגוונים: דרמה, קומדיה, מתח וכולי. לבסוף התפשרה וודלי על תפקיד בסדרת הטלוויזיה, שקרים גדולים קטנים, לצידן של ריס ווית'רספון וניקול קידמן.

ההשוואה בין וודלי לבין לורנס נעשית באופן טבעי מאחר ולשתיהן מראה דומה ושתיהן בנות אותו גיל כמעט.

בסרט Adrift תופסת וודלי זמן מסך משמעותי, שנמשך לאורך כל הסרט כמעט. זהו סרט המתמקד בשני שחקנים והוא מעניק לה את תשומת הלב הראויה, בתקווה שהתפקיד יביא לה תפקידים קולנועיים נוספים.

הסרט מבוסס על סיפור אמתי, Adrift 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE