הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: טיילור סוויפט מגיעה לרוז בול במסגרת סיבוב ההופעות והפעם בעלות סבירה
מעריציה של טיילור סוויפט זעמו בגלל המחירים הגבוהים של הכרטיסים בסיבוב ההופעות שלה, שעמדו על 100 דולר לפחות. אך בהופעתה ברוז בול, פסדינה, ניתן יהיה לרכוש כרטיסים החל מ-50 דולר

ב-18 וב-19 במאי תופיע הזמרת, טיילור סוויפט, ברוז בול, פסדינה. סוויפט מועמדת לחמישה פרסי בילבורד, בהם האמנית הטובה ביותר, הזמרת הטובה ביותר והאלבום הטוב ביותר. טקס חלוקת פרסי הבילבורד יתקיים ב-20 במאי בשעה 8 בערב, וישודר ברשת NBC.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המקומות במחיר המוזל כל כך רחוקים שתידרש משקפת על מנת להצליח לראות את סוויפט על הבמה

סוויפט מגיעה לרוז בול במסגרת סיבוב ההופעות שלה, Reputation, שזכה לביקורות עקב מחירם המופקע של הכרטיסים. המעריצים התלוננו שהסכומים גבוהים והם לא יכולים להרשות לעצמם לקנות כרטיסים. מחירו של כרטיס רגיל הוא 100 דולר, קרוב לכפול ממחיר כרטיס בסיבוב ההופעות הקודם. כרטיס לגולדן רינג, האזור הקרוב ביותר לבמה, עומד על למעלה מ-500 דולר וישנם כרטיסים במחיר של 850 דולר.

המעריצים הזועמים העלו פוסטים בהם כתבו שזו חוצפה מצד סוויפט לבקש את מעריציה, רובם צעירים בגיל העשרה, לשלם מחירים מופקעים כאלה. "על אותו מקום עבורו שילמתי 150 דולר במופע הקודם, אני נדרש לשלם כעת 500 דולר. המחירים למופע של טיילור מוטרפים. אף אחד לא יכול להרשות לעצמו לקנות כרטיס למופע שלה". כך כתב אחד המעריצים.

אולי בגלל התלונות ואולי בגלל שהרוז בול הוא מתחם גדול במיוחד, אפשר למצוא כרטיסים למופע במתחם גם במחיר של 50 דולר. אך המקומות במחיר המוזל כל כך רחוקים שתידרש משקפת על מנת להצליח לראות את סוויפט על הבמה.

כתובת: Rose Bowl Drive 1001, Pasadena
אתר: www1.ticketmaster.com

סוויפט מועמדת לחמישה פרסי בילבורד

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE