הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קורטני קוקס התעלמה מהצלמים והסקרנים בזמן שניהלה ריב סוער עם החבר שלה בשדה התעופה
השניים עמדו ורבו לפני כל העוברים ושבים, כאילו אף אחד לא צופה בהם. לאף אחד אין ממש מושג על מה התחוללה המריבה, אך המצלמות עבדו בקצב מהיר ותעדו כל מבט זועם שלה, וכל מבט מתגונן ומופתע שלו

כוכבת הסדרה "חברים", קורטני קוקס (53), נמצאת במערכת יחסים עם ג'וני מקדייד (41), הצעיר ממנה ב-12 שנה. עד כאן לא מדובר בחדשה מרעישה, כי לא חסרות מפורסמות שיוצאות עם גברים הצעירים מהן בשנים רבות, כגון היידי קלום.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המצלמות עבדו בקצב מהיר ותעדו כל מבט זועם שלה, וכל מבט מתגונן ומופתע שלו

בשבוע שעבר, נראו קוקס ומקדייד כשהם מנהלים ריב סוער בשדה התעופה בלוס אנג'לס. השניים התעלמו לחלוטין מהעובדה שמסביב יש צלמי פפראצי וסקרנים למיניהם, שחיכו לצלם תמונה טובה על מנת למכור לאתרי הרכילות.

השניים עמדו ורבו לפני כל העוברים ושבים, כאילו אף אחד לא צופה בהם. לאף אחד אין ממש מושג על מה התחוללה המריבה, אך המצלמות עבדו בקצב מהיר ותעדו כל מבט זועם שלה, וכל מבט מתגונן ומופתע שלו.

קוקס היתה מאורסת למקדייד בשנת 2014, אך הם נפרדו שנה לאחר מכן. לפני כשנה חדשו השניים את מערכת היחסים שלהם. הסיבה לפרידה היתה ככל הנראה העובדה שמקדייד בגד בה וגם אז, תקתקו המצלמות במרץ ותפסו כמה תמונות של קוקס, כשהיא יושבת בית קפה מול מקדייד ומליטה פניה בידיה.

צעיר ממנה ב-12 שנה, מקדייד וקוקס

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE