הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנהלת מועצת השכר התכנסה בניו יורק ופרסמה קווים מנחים לקראת עלייה בשכר הדירה בעיר
הפגישה נערכה ביום חמישי האחרון, במסגרתה ביקשו בעלי הבתים העלאה גדולה יותר. בחוץ הפגינו שוכרים ודרשו הקפאה בשכר. 2 הצדדים לא יצאו מרוצים מהתוצאות

דיירים השוכרים דירות בניו יורק עומדים לשלם הרבה יותר, כך על פי מועצת השכירות שקיימה פגישה ביום חמישי האחרון. החלטה סופית על הסכום המותר לא תתקבל עד חודש יוני הקרוב, אולם המעצה פרסמה קווים מנחים שיעזרו לה בקבלת ההחלטה. עבור חוזה לשנה אחת, שכר הדירה יוכל לגדול ב-0.75 עד 2.75 אחוזים. עבור חוזה של שנתיים, שכר הדירה יוכל לעלות בין 1.75 עד 3.75 אחוז. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



שני הצדדים לא עזבו את הפגישה מרוצים. השוכרים רצו ששכר הדירה יוקפא, והפגינו מחוץ לפגישה- "אל תעלו את השכר! מה אנחנו רוצים? הקפאת השכר. מתי אנחנו רוצים? עכשיו". ויטו סיגנורלי, מהאיגוד ליציבות השכר שמייצג את בעלי הבתים, לא האמין עד כמה הצד שלו קיבל מעט. הוא אמר שהמועצה התקפלה לנוכח ההפגנה בחוץ. "זה לגמרי טירוף. בעלי הבתים לא קיבלו הזדמנות להניח הצעה על השולחן. באופן היסטורי, בעלי הבתים תמיד קיבלו הזדמנות להניח הצעה על השולחן. הקהל יצא משליטה ומישהו צריך לעשות משהו" אמר סיגנורלי.

בעלי הבתים רצו עלייה של 4% בחוזים שנתיים ו-7% בחוזים דו-שנתיים. למרות שהמועצה הלכה לקראת השוכרים, הם טענו שהם קיבלו עסקה גרועה. "ההנהלה לא יצרה איתנו קשר עין אפילו. היה להם כל כך קל להגיד לו להצעה שלנו על הקפאת שכר הדירה. זה עצוב" אמרה אליינה לטריס, עובדת מזון מהיר בת 30 מהברונקס, "להיות ניו יורקר ולדעת שכל כך קל למועצה להגיד כן להעלאת השכר. נמאס לנו לשמוע שהכל עולה ואין דרך לשלם את זה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE