הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נשיא דרום קוריאה, מעריציו של טראמפ, סוכנויות ההימורים- כולם מסכימים כי סיכוייו של הנשיא האמריקני לזכות בפרס נובל לשלום עלו מאז יום שישי
בעוד שנשיא דרום קוריאה אמר היום כי לטראמפ מגיע לזכות בפרס, גם סוכנויות ההימורים מכפילות את הסיכויים לזכייה. טראמפ כעת נמצא במקום השני בעולם בסיכויים לקבל פרס נובל לשלום, עלייה משמעותית שעקפה אפילו את האפיפיור

"לנשיא טראמפ מגיע לזכות בפרס נובל. מה שאנחנו צריכים זה רק שלום" כך אמר היום (ב') נשיאה של דרום קוריאה, מון ג'יאין. דבריו של ג'יאין מגיעים על רקע ועידת השלום ההיסטורי שנערכה בין דרום וצפון קוריאה ביום שישי האחרון, במסגרתה הבטיחו לסיים את סכסוך ארוך השנים ביניהן ולפעול למען התפרקות מנשק גרעיני. מנהיגה של צפון קוריאה, קים ג'ונג-און הבטיח כי יפרק בסיס גרעיני בחודש הבא כחלק מההסכמות אליו הגיע עם הנשיא הדרום קוריאני.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



בנוסף לדבריו של מון, מתגברות הקריאות לפרס נובל מצד תומכיו של טראמפ. במסגרת עצרת שנערכה במישיגן ביום שבת האחרון, החלו לצעוק תומכיו לעברו "נובל! נובל!". הנשיא עצמו התייחס לדבריו ואמר "הרבה דברים טובים קורים לאחרונה. אנחנו לא משחקים". 

מאז הוועידה ביום שישי האחרון נרשמת מגמה מעניינת: אתרי ההימורים מכפילים את הסיכויים של הנשיא האמריקני לזכות בפרס נובל. ע"פ אתרים אלו, הסיכוי של טראמפ לזכות בפרס נובל עלה כעת והוא עומד על 10 ל-1, דבר שמציב אותו במקום השני בעולם, עוד לפני האפיפיור. 

"בתחילת השנה, דולנד טראמפ היה רחוק מלזכות בפרס" אמר ג'ון היל מסוכנות ההימורים "קוראל", "אולם עכשיו הוא צובר פופולריות באתרי ההימורים בעקבות ההסכמים בין הקוראות". הזוכים בפרס היוקרתי יוכרזו בחודש אוקטובר השנה. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE