הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מרוששת: בתו של אלביס פרסלי, ליסה מארי, תובעת את מנהל העסקים שלה בטענה שבזבז לה 100 מיליון דולר
פרסלי מאשימה את מנהל העסקים שלה באבדן הונה, לאחר שהשקיע את הכסף ב"אמריקן איידול" והותיר אותה עם חובות אשראי בסך של חצי מיליון דולר

בתו של אלביס פרסלי, ליסה מארי פרסלי (50), טוענת בכתב תביעה שהגישה לאחרונה, כי מנהל העסקים שלה, ברי סיגל, הוציא 100 מיליון דולר מכספה. סיגל טוען כי פרסלי הוציאה את הכסף בעצמה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טענה שבעלה לשעבר הוציא למעלה ממיליון דולר בכרטיסי האשראי שלה למרות שלא נתנה לו רשות להשתמש בהם

באמצעי תקשורת שונים פורסם, כי פרסלי מאשימה את סיגל באבדן הונה, לאחר שהשקיע את הכסף ב"אמריקן איידול" והותיר אותה עם חובות אשראי בסך של חצי מיליון דולר. בכתב התביעה מאשימה פרסלי את סיגל ב"ניהול כושל, חוסר זהירות ואבדן שליטה למען השאיפות האישיות שלו" ותובעת אותו על הפרת אמון וייצוג שקרי.

חייה של פרסלי אינם רגועים, כפי שניתן לחשוב. הצרות רודפות אחריה מזה שנים. בשנה שעברה דווח על כך שבנותיה הצעירות, תאומות שילדה לבעלה הרביעי המפיק המוסיקלי, מייקל לוקווד (56), נלקחו ממנה על ידי שירותי הרווחה, בעקבות פרשיית גירושיה המכוערים מלוקווד. בדיווחים השונים שפורסמו על הפרשה, לא נמסר מדוע בדיוק נלקחו הבנות מחזקתה של פרסלי. אך יתכן שזה קשור לכך שהיא בדיוק יצאה ממוסד לגמילה ושאביהן מואשם באחזקת חומר פורנוגרפי בהשתתפות קטינים.

על פי כתב תביעת המשמורת שהגישה פרסלי לבית המשפט בבקשה לחסות מלאה על הבנות, היא מצאה במחשב של בעלה "מאות תמונות לא הולמות של ילדים". משטרת לוס אנג'לס פשטה על ביתם של השניים והחרימה שמונים מכשירים אלקטרונים.

באי כוחה של פרסלי ציינו אז, כי גם אם לוקווד לא יורשע, העובדה שהחזיק בתמונות מצביעה על כך שאינו כשיר לקבל משמורת על הילדות. בנוסף, הגישה פרסלי בקשה לקבלת דמי מזונות, כי טענה שהיא מרוששת וחיה עם בתה הבכורה מנישואיה הקודמים, ריילי.

פרסלי ובעלה לשעבר, לוקווד

פרסלי ולוקווד נישאו בשנת 2006 ונולדו להם בנות תאומות, הרפר ופינלי (9). פרסלי חשפה בכתב התביעה שהגישה, כי היא אמנם מקבלת 100 אלף דולר מדי חודש מהירושה שהותיר לה אביה, אך היא חייבת מיליוני דולרים במיסים ובחובות אשראי.

פרסלי: "אני לא יכולה לזכור את הפעם האחרונה בה הוצאתי כסף על בגדים או נעליים בעלי ערך", סיפרה לבית המשפט. היא טענה שלוקווד הוציא למעלה ממיליון דולר בכרטיסי האשראי שלה למרות שלא נתנה לו רשות להשתמש בהם. עכשיו, עם כתב התביעה נגד מנהל העסקים שלה, נראה כי מצבה של פרסלי, רע מאי פעם.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE