הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאס וגאס: בר חדש שנפתח ב-Mob Museum מציע לשתות וללמוד על תקופת איסור המשקאות
כשיורדים במדרגות מהלובי אל אזור הבר-מוזיאון התת קרקעי, יש תחושה שעושים משהו אסור. המקום מספק הזדמנות להרגיש כמו בתקופה בה ליהנות מקוקטיילים, יינות ובירות היתה עבירה פלילית. המתחם מדגים כיצד האיסור הגביר את השתייה במחתרת ויצר סביבה תרבות שלמה

הבר החדש, Underground (מתחת לפני הקרקע או בהשאלה: מחתרת), שנפתח ב-Mob Museum (מוזיאון הגנגסטרים), בלאס וגאס, הוא לא עוד סתם בר בעיר. הוא מציע למבקרים לשלב בין קוקטיילים לבין חינוך איכותי. לאחרונה נפתחה במוזיאון תערוכה קבועה על תקופת איסור מכירת המשקאות האלכוהוליים בארצות הברית. המתחם מבטיח להיות אחד המקומות החמים בעיר, בהם אפשר ליהנות מבירה ומקוקטיילים תוך כדי למידה על גנגסטרים ועל אותה תקופה בהיסטוריה בה שלטו בעיר ההימורים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המזקקה ששימשה לייצור מונשיין

כפי שרומז שמו של המקום, הוא שוכן במרתף ששימש כמשרד הדואר של העיר לפני שנים. כשיורדים במדרגות מהלובי אל אזור הבר-מוזיאון התת קרקעי, יש תחושה שעושים משהו אסור. המקום מספק הזדמנות להרגיש כמו בתקופה בה ליהנות מקוקטיילים, יינות ובירות היתה עבירה פלילית. המתחם מדגים כיצד האיסור הגביר את השתייה במחתרת ויצר סביבה תרבות שלמה.

קירות חדר המדרגות מצופים בפוסטרים פוליטיים מאותם זמנים ומערערים על החוק, שאסר על מכירת משקאות חריפים. במתחם עצמו יש אווירה חגיגית יותר, עם כרזות עתיקות המפרסמות את אירועי הבידור של אותה תקופה: סרט של הווארד יוז, קונצרט בעיר, חפיסת סיגריות של "אולד גולד" וכולי. משם, האורחים יכולים לבדוק את המזקקה, ששימשה לייצור המשקה, מונשיין, ולהזמין קוקטיילים או בירות בבר.

המקום כולו מעוטר בחפצים ובמידע מרתק על התקופה. ניתן ללמוד כיצד השתמשו בספינות על מנת להבריח משקאות אל תוך המדינה; ציוד משחקים עתיקים מראה כיצד אנשים הימרו פעם והמוסיקה ממחישה את ההשפעה של בדרנים אפרו-אמריקנים על התרבות המקומית.  

אפשר גם להזמין קוקטיילים שהיו פופולריים באותה תקופה או כאלה הרווחים יותר בימים אלה.

כתובת: 300 Stewart ave. Las Vegas
טלפון: 702-229-2734

המקום כולו מעוטר בחפצים ובמידע מרתק על התקופה בה משקאות אלכוהול היו מחוץ לחוק

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE