הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ככה מציינים יום זיכרון בסן פרנסיסקו: קרנבל ה-Mission הצבעוני חוגג עם תהלוכה, מוסיקה ורקדנים
בישראל מציינים את יום הזיכרון בטקסים ובסיפורים על מי שקיפדו את חייהם בדמי ימיהם ואילו בארצות הברית מציינים יום הזיכרון עם ברביקיו, חגיגות וצעדות ברחובות העיר

ב-26 וב-27 במאי, יתקיים בסן פרנסיסקו קרנבל המישן Mission Carnival Celebration, לציון סופשבוע של יום הזיכרון האמריקני. בישראל מציינים את יום הזיכרון בטקסים ובסיפורים על מי שקיפדו את חייהם בדמי ימיהם ואילו בארצות הברית מציינים יום הזיכרון עם ברביקיו, חגיגות וצעדות ברחובות העיר. בהמשך לכך, בסוף השבוע של יום הזיכרון האמריקאי, שנערך בסוף השבוע האחרון של חודש מאי, יערך "קרנבל סן פרנסיסקו" במחוז מישן הצבעוני.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אפשר לטעום ממטעמים קאריביים ודרום אמריקניים

הפסטיבל חוגג את המסורת ואת האמנויות דרום אמריקניות והקאריביות. ביום ראשון, ה-27 במאי, תצא תהלוכה של רקדנים ותזמורות, שתמשך החל מהשעה 9 וחצי בבוקר ועד לשעה 2 בצהריים. בזמן התהלוכה אפשר לצפות בכשלושים קבוצות רקדנים ותזמורות כשכל אחד מהם מייצג את נושא הקרנבל.

התהלוכה תצא לדרך ברחובות מספר 24 ובריאנט. משם היא תמשיך אל עבר רחוב מישן ותמשיך צפונית על מישן אל רחוב מספר 17. התהלוכה תסתיים בפינת הרחובות 17 והאריסון.

כמו בכל קרנבל, אפשר לטעום: באירוע הזה יהיו מטעמים קאריביים ודרום אמריקניים ואפשר יהיה לבקר בעשרות ביתני האמנים שיציגו באזור.

הקרנבל כולל מספר במות בידור, כשהבימה המרכזית תוצב בפינת רחוב 17 והאריסון. די.ג'יי ינגנו מוסיקה דרום אמריקנית וקאריבית כשכולם יוכלו להצטרף לריקודי הצ'ה-צ'ה, הטנגו והסלסה. יהיו גם מורי ריקוד שילמדו את הקהל צעדים.

כניסה: חינם
כתובת: Mission District, San Francisco

התהלוכה תצא לדרך ברחובות מספר 24 ובריאנט, בסן פרנסיסקו

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE