הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס הגישה תביעת דיבה נגד טראמפ
פרשת הרומן לכאורה מסרבת לדעוך. מיד לאחר שכוכבת הפורנו ועורך דינה פרסמו קלסתרון של אדם שלדבריה איים לפגוע בה אם לא תניח לטראמפ, הנשיא צייץ שהתמונה היא "הונאה מוחלטת" ו"תמונה של אדם לא קיים", וסידר לעצמו תסבוכת משפטית חדשה

עורך דינה של כוכבת הפורנו "סטורמי דניאלס" (סטפני קליפורד) הגיש היום תביעת דיבה נגד הנשיא דונלד טראמפ. זהו הצעד האחרון במערכת המשפטית שמנהלת נגד הנשיא האישה הטוענת כי ניהלה רומן קצר עם טראמפ לפני כ-12 שנים. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



במסמכים שהוגשו בבית המשפט הפדרלי בניו יורק טוענת קליפורד כי טראמפ הוציא את דיבתה רעה כשהתייחס לקלסתרון של האיש שלדבריה איים אותה שלא לדבר על יחסיה עם טראמפ כ"הונאה". "אמירתו של מר טראמפ היא שקרית ובגדר לשון הרע", נאמר בכתב התביעה. "מר טראמפ השתמש בקהל מאזיניו הארצי והבינלאומי בכדי להשמיע הצהרה עובדתית כוזבת בכדי להכפיש ולתקוף את גב' קליפורד. לטראמפ יש מעל 50 מיליון עוקבים בטוויטר לבד. 

קליפורד פירטה את גרסתה בנוגע לרומן עם טראמפ בראיון בתוכנית "60 דקות" לפני כחודש. לדבריה, מספר שבועות לאחר שחתמה על הסכם לספר את סיפורה לשבועון הרכילות In Touch, בעודה עם בתה במגרש חניה, ניגש אליה אלמוני ואיים עליה שתניח לטראמפ. לדבריה, האיש הביט לעבר בתה ואמר ש"יהיה חבל אם יקרה משהו לאמה", ואז נעלם מן המקום. 

קליפורד ועורך דינה, מייקל אבנאטי, פרסמו שרטוט קלסתרון שהורכב על פי עדותה של קליפורד, וטראמפ – בהתייחסות ישירה ראשונה לקליפורד אי פעם – הגיב בבוז בטוויטר. "שרטוט משנים לאחר מעשה של איש שאינו קיים", צייץ הנשיא. "הונאה מוחלטת, משטים בתקשורת ה'פייק ניוז' (אבל הם יודעים את זה)". 

בתגובה צייץ עורך הדין אבנאטי בלעג: "מניסיוני, אין שום דבר יותר טוב במאבק משפטי מאשר יריב מעורער וחסר משמעת לחלוטין הנוטה לירות לעצמו ברגל. תמיד מוביל לבעיות בגדול... כמו תביעות חדשות (דהיינו, דיבה)". 

אבנאטי גם התייחס למלה הונאה וצייץ כי "צווי החיפוש של ה-FBI (נגד עורך דינו של טראמפ) חשפו מסמכים קיימים והקלטות המוכיחים הונאה אחר הונאה נגד אנשים אמיתיים ואזרחים אמריקאיים אמיתיים". בתביעה הקודמת של קליפורד הנוגעת לנשיא, תבעה שחקנית הפורנו את עורך דינו של הנשיא, שהודה כי שילם לה דמי שתיקה בסך 130 אלף דולר, אולם טוען כי מעולם לא סיפר על כך לנשיא – שעל פי כתב ההסכם הוא המשלם, למרות שאינו חתום על ההסכם. 

בתביעה זו ניתנה ביום שישי דחייה של 90 יום, לאור הערכתו של השופט בתיק כי בקרוב יוגש כתב אישום נגד כהן. מוקדם יותר החודש פשטו חוקרי ה-FBI על ביתו של כהן, חדר המלון שלו ומשרדו, במסגרת חקירה של הונאה פלילית. לאחר הפשיטה הגיש כהן תצהיר לפיו ישמור על זכותו שלא להפליל את עצמו על פי התיקון החמישי לחוקה במסגרת תביעתה של קליפורד נגדו. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE