הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אפל הציגה את נתוני הרבעון: המכירות עלו במעט, ההכנסות עלו יותר
ענקית הטכנולוגיה הציגה היום את נתוני שלושת החודשים של 2018. כפי שחזו המומחים, מדובר בעלייה גדולה בהכנסות, למרות עלייה מזערית במכירות. בנוסף, החברהתחזיר למשקיעים מעל 100 מיליארד דולר ותגדיל את הדיבידנד ב-15%


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חנות אפל בניו יורק


חברת "אפל" הציגה היום את רווחיה בשלושת החודשים הראשונים של השנה וכפי שצפו המומחים, החברה הודיעה כי בכוונתה להחזיר 100 מיליארד דולר אל בעלי המניות. מהלך זה נובע מרפורמת המס של הנשיא טראמפ, אותה הצליח להעביר בסוף שנה שעברה. הרפורמה הורידה את המיסוי על סכומים גדולים שמועברים ממדינות זרות, כך שאפל ניצלה זאת "להחזיר" אל חופי ארה"ב כ-250 מיליארד דולר.


מנכ"ל אפל טים קוק, אשתקד במהלך השקת ה-"אייפון X"


אך עם כל הכבוד למהלך הצפוי, המשקיעים ב"וול סטריט" חוששים מהמוצר המפורסם ביותר של החברה: האייפון. מניית החברה צנחה בחודש האחרון בעקבות דיווח שאחת מהחברות שמייצרת השבבים בטלפונים "דואגת מהביקוש ההולך וקטן". משקיעים רבים מאשימים את דגם האייפון X, שנמכר במחיר של $999. בהשקתו עוד חשבו כי המכשיר המתקדם יגרום לעלייה בביקוש, אך בפועל גובר החשש שאפל פספסו לחלוטין את שוק היעד: מתוך שלושת המכשירים האחרונים שהשיקו, אחד (דגם ה-X) נחשב ליקר מאוד ושני הדגמים הנוספים נתפסו כדומים מדי לדגמים ישנים יותר. 


בוול סטריט ממתינים להודעה החברה


החברה מכרה 52.2 מיליון יחידות ברבעון הראשון, עלייה מזערית לעומת כ-51 מיליון שנמכרו בתקופה מקבילה אשתקד. למרות שהעלייה קטנה מכפי שציפו, מכירות החברה עלו בכ-16% בעקבות התמחור הגבוה של דגם ה-X. עוד נושא שיעסיק היום את המשקיעים הוא תחזית המכירות לרבעון הבא. מומחים מעריכים כי תהיה ירידה בתחזית בעקבות העובדה שבחודש ספטמבר יושקו הדגמים החדשים של החברה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE