הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המנהל שמע שהמורה מנהלת רומן עם התלמיד והיא המשיכה ללמד
המנהל, שקיבל תלונות על יחס מועדף שמקבל תלמיד מסוים ממורה מסוימת, שמע מחבריו לכיתה של הנער כי המורה מקיימת איתו מערכת יחסים מינית. למרות זאת, המורה הורשתה להמשיך ללמד עד שאבי הנער מצא מסרונים מפלילים בטלפונו והתלונן

יותר מחודש לפני שמורה מאריזונה נעצרה בחשד לקיום יחסי מין עם תלמיד בן 13, תלמידים כבר סיפרו למנהל שהמורה "יוצאת" עם אחד מחבריהם ללימודים. על פי רישומים בכתב יד שבוצעו על ידי טים דיקי, המנהל בבית הספר בגודייר, אריזונה, נכתב כי "כולם מדברים על זה שיש להם מערכת יחסים לא ראויה מחוץ לכיתה ובהפסקות" ו"שמעתי ילדים אחרים בכיתה שלי שחושבים שהם יוצאים".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זאמורה. "רוצה לשכב אתך כל היום" (צילום: משרד השריף, מחוז מריקופה)


בפתק שתיעד פנייה של תלמיד אחר למנהל, נאמר כי בריטני זאמורה מפלה את אחד התלמידים בכיתתה לטובה, נותנת לו רק אזהרות וגם זה לא, על עבירות משמעת שבגינן מקבלים תלמידים אחרים ריתוק. הרישומים האלה מבהירים מה ידע בית הספר ומתי בנוגע ליחסיה האסורים של זאמורה עם התלמיד. העיתון אריזונה ריפאבליק השיג את הרשימון ממחוז החינוך היסודי ליברטי בכפוף לחוק חופש המידע. 

תשאולי התלמידים, שנערכו בשמונה בפברואר, היו תוצאה של דיווחים על אפלייתו לטובה של התלמיד. כך מסר ריצ'ארד רונדהאוג, המנהל בפועל של מחוז החינוך. למרות זאת, יעברו שישה שבועות עד שזאמורה תיעצר. "כן חקרנו",אמר רונדהאוג, "מצאנו שהיו יסודות של אפליה לטובה, ונתנו למורה הוראות מאד מפורטות להימנע מהמשך האפליה הזו, ואז פיקחנו כדי לוודא שהיא ממלאת אחר ההוראות הללו". לדבריו של רונדהאוג, כמה תלמידים טענו בפניו כי המורה "יוצאת" או "מקיימת מערכת יחסים" עם התלמיד, אולם רשויות בית הספר לא הצליחו למצוא לכך הוכחה. 

כעבור שישה שבועות, ב-21 במרץ, התקשר אביו של נער בן 13 למנהל בית הספר ודיווח כי בנו היה מעורב ב"מערכת יחסים מינית מתמשכת" עם זאמורה. המנהל הודיע באותו ערב למשטרת גודייר לאחר שיחתו עם האב. המשטרה עצרה את המורה בת ה-27 למחרת. מאז היא פוטרה ועומדת בפני אישומים פליליים. 

עורך דינו של הנער, סטיבן וויינברגר, לא הגיב להתפתחויות היום, אולם במרץ הוא אמר כי המשפחה שוקלת את כל האפשרויות, כולל תביעה נגד בית הספר. "על בסיס כל מה שידוע לנו עד כה, לבית הספר הייתה הזדמנות לגדוע את הסיפור באיבו", אמר במרץ. "בית הספר ידע שיש מערכת יחסים לא נאותה לפחות מאז תחילת פברואר, לפני שזה התפתח לתקיפה מינית".

על פי האישומים, זאמורה קיימה יחסי מין מלאים עם הנער לפחות שלוש פעמים, וביצעה בו מין אוראלי בכיתה ובמכוניתה בין הראשון לשמיני בפברואר. המורה, המלמדת כיתות ו', מואשמת גם בשליחת תמונות עירום שלה לתלמיד. הוריו של הנער אמרו למשטרה כי מצאו תמונות מיניות בוטות מזאמורה על טלפונו ובאמצעות חשבון האינסטגרם שלו. 

בזכות אפליקציית ניטור, גילו ההורים את המסרונים, בהם אמר הנער למורה כי הוא רוצה לקיים איתה יחסי מין שוב, וזו בתגובה ענתה "אני יודעת בייבי! אני רוצה אותך כל היום בלי הגבלת זמן!" כמו כן כתבה לו כי "אם הייתי יכולה להתפטר ולשכב אתך כל היום, הייתי עושה את זה!" היא נאשמת ב-10 סעיפים של יחסי מין עם קטין ושני אישומי תקיפה, כמו גם שני אישומי שליחת חומר תועבה לקטין ושני אישומי מעשה מגונה בפומבי.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE