הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ: תאריך ומיקום לפסגה עם קים – "כנראה כבר השבוע"
הנשיא אמר כי הפרטים המרכזיים של מפגש הפסגה המסקרן, בין שני מנהיגים שרק לאחרונה החליפו עלבונות, ייקבעו ככל הנראה תוך יומיים כאשר מסתמן כי יערך לכל המאוחר בחודש הבא. האפשרות המסקרנת – מפגש ב-DMZ

הנשיא טראמפ אמר כי ייתכן שהפרטים האחרונים בנוגע לפגישת הפסגה עם מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג און, ובמיוחד תאריך המפגש ומיקומו, יוכרזו כבר השבוע. "אנחנו מארגנים פגישות עכשיו, ואני חושב שזה יוכרז כנראה במהלך היומיים הקרובים – תאריך ומיקום", אמר טראמפ. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נערכים לפגישה ההיסטורית- דונלד טראמפ וקים ג'ונג און


טראמפ אמר כי הוא רוצה לקיים את הפסגה בסוף מאי או בתחילת יוני, ובעוד שכמה מדינות עשויות לארח את המפגש המסקרן, טראמפ התמקד בדבריו באפשרות שהמפגש יתקיים ב-DMZ - האזור המפורז שבין קוריאה הדרומית לצפונית. 

בשיחה עם עיתונאים בטקס לכבוד שורדי מטוס סאות'ווסט שכמעט התרסק בחודש שעבר, אמר טראמפ כי לכבוד הוא לו שנשיא דרום קוריאה, מון ג'אי-יין, הזכיר אותו כמועמד לפרס נובל לשלום. "חשבתי שזה נדיב מאד מצד נשיא דרום קוריאה מון לומר זאת, ואני מעריך את זה", אמר טראמפ. "אבל הדבר המרכזי הוא לעשות את זה. אני רוצה לעשות את זה."


פגישה היסטורית אחרת מהשבוע שעבר, בין מנהיגי דרום וצפון קוריאה


טראמפ מבקש לפגוש את קים בתקווה להגיע להסכם במסגרתו תסיים קוריאה הצפונית את תוכנית הנשק הגרעיני שלה. הנשיא אמר כי יעזוב את הפגישה אם יחוש שקים אינו מעוניין בכך. ובעוד עוזריו מנסים לארגן את פרטי הפגישה, טראמפ אמר כי ימשיך לעודד את סין ומדינות אחרות להפסיק את הסיוע הכלכלי לקוריאה הצפונית, במטרה ללחוץ על קים לוותר על הנשק הגרעיני. 

"אני חושב שהפסגה תתקיים", אמר טראמפ אמש. "הם רוצים את זה מאד. אנחנו בוודאי רוצים לראות את זה קורה... ואישית, אני חושב שזו תהיה הצלחה. אבל אנחנו נראה. אם זה לא יצליח, אני פשוט אעזוב", הוסיף. 

לאור השיחות רמות-הדרג שניהלו מנהיגי קוריאה הצפונית והדרומית בשטח המפורז, אמר טראמפ כי מיקום זה מושך גם אותו. "זו תהיה חגיגה אמיתית לעשות את זה שם, ולא במדינת צד שלישי", אמר טראמפ. "אז אנחנו בודקים את האפשרות לעשות את זה שם. אנחנו בודקים גם מדינות אחרות, כמו סינגפור". 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE