הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ה-FDA מזהיר: התפרצות של נגיף ה-Norovirus נמצאה בצדפות שגדלו בבריטיש קולומביה, קנדה
הנורווירוס מדבק מאוד ויכול לתקוף כל אחד. הוא מועבר במגע עם אדם נגוע, עם מזון מזוהם, מים מזוהמים או משטחים מזוהמים וגורם לדלקות בבטן, במעיים או בשניהם

בשעה שנמשכת ההתמודדות עם התפרצות חיידק האי קולי בחסה מסוג רומיין ברחבי ארצות הברית, מפרסם ה-FDA אזהרה מפני התפרצות נגיף הנורוווירוס (Norovirus), שנמצא בצדפות שהגיעו מקנדה. האזהרה ממוקדת בצדפות שמגיעות מבריטיש קולומביה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שלשול נפוץ יותר בקרב מבוגרים שנדבקים בנגיף והקאות נפוצות בקרב ילדים

ה-FDA אישר, כי צדפות שנדבקו בנגיף שגדלו באזור דרום ומרכז ביינס סאונד בבריטיש קולומביה, הופצו בקליפורניה, אילינוי, וושינגטון ומסצ'וסטס. מההודעה עולה, כי יתכן וישנן מדינות נוספות ברחבי ארצות הברית שקיבלו את הצדפות הנגועות בנגיף הישר מקנדה באמצעות מפיצים שפועלים ברחבי הפדרציה.

בנוסף, נמסר מה-FDA, כי מתבצעים ניסיונות לאיתור הצדפות הנגועות. בינתיים הארגון מבקש מקמעונאים וממסעדות שלא למכור צדפות שהגיעו מביינס סאונד, מאזורי איסוף הצדפות שמספרם הסידורי הוא 1402060, 1411206, 1400483 ו-278757. אם ישנם מי שחושבים שיש בידם צדפות מאזור בריטיש קולומביה, עליהם להשליך את הצדפות.

במרכז לבקרת מחלות ומניעתן אומרים, כי הנורווירוס מדבק מאוד ויכול לתקוף כל אחד. הנגיף יכול לעבור במגע עם אדם נגוע, עם מזון מזוהם, מים מזוהמים או משטחים מזוהמים. הנגיף גורם לדלקות בבטן, במעיים או בשניהם.

מהאזהרה של ה-FDA עולה, כי רוב האנשים שנדבקו בנגיף מפתחים שלשול, הקאות, בחילות וכאבי בטן. השלשול נוטה להיות מימי ואינו דמי. השלשול נפוץ יותר בקרב מבוגרים שנדבקים בנגיף והקאות נפוצות בקרב ילדים.

האזהרה ממוקדת בצדפות שמגיעות מבריטיש קולומביה, קנדה

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE